anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu środków za odesłane przedmioty

kristelli
#2 Obserwator#

Odesłałam produktu o wartości 318zł mając wykupiona usługę Allegro Smart zatem na podstawie kodu zwrotu.
Z informacji ze strony InPost przesyłka została dostarczona 29.07.2020r. jedna choć Mińsk już udyseiey termin do zwrotu nadal nie otrzymałam zwrotu środków.
Firma twierdzi że nie mają tego zwrotu na magazynie i
OCZEKUJĄ a w zasadzie żądają ode mnie jak poniżej

mexen_pl 26 sierpnia 2020 07:57

"Proszę o przedstawienie dokumentu świadczącego o odbiorze naszego pracownika my towaru nie mamy na magazynie a Pani po raz kolejny nie umie przedstawić podpisanego listu przez naszego pracownika wysłane powiadomienia o odbiorze przez firmy kurierskie nie świadczą o ich odbiorze przez Odbiorcę takim dokumentem potwierdzającym jest list podpisany przez Odbiorcę o który prosimy."

Kontaktowałem się już trzykrotnie z INPOST w celu sprawdzenia czy PACZKA DOTARŁA i kiedy oraz jakie są procedury odbioru paczki w Paczkomcie w ramach Allegro SMART
i takiego dokumentu natomiast po prostu nie ma
a ja nie mam żadnych możliwości by zweryfikoeac adres zwrotu gdyż tylko firma która wykupiła i podała usługę Allegro Smart czyli odbiora może potwierdzić adres na jaki zadeklarował zwrot (Adres jest przypisany do kodu zwrotu)
Gruba jednak nie chce ze swojej strony wystąpić do InPost z żadnym zapytaniem przerzucając na mnie cała odpowiedzialność - jedynie co zrobili to "weryfikacja na magazynie"

Pisze wiadomości z wyjaśnieniami:

"Witam. Potwierdzeniem odbioru przesyłki w usłudze Paczkomatu jest kod zwrotu podany kurierowi a nie podpis. To oficjalna informacja że strony InPost.
W związku z tym "nie potrafię przedstawić dokumenty odbioru z podpisem" są inne procedury odbioru paczek z Paczkomatu na podstawie przesłanego kodu zwrotu już Państwo piszą zwłaszcza teraz w obliczu pandemii nawet paczki dostarczane poza Paczkomatami
przez nie wymagają podpisu lecz przesłanego kodu odbioru.

Bardzo proszę o kontakt z InPost w celu potwierdzenia adresu zwrotu gdyż tylko Państwo mogą to zrobić- ja nie mam takiej możliwości. Jeśli był poprawny adres przypisany do kodu zwrotu przesyłka dotarła tak jak w przedstawionych screen - kolejny raz InPost potwierdza fakt jej doręczenia. Jeśli adres podany przez Państwo był błędny to też tylko Państwo mogą to zweryfikować i zgłosić ewentualnie reklamacje i sprawdzić gdzie trafiła przesyłka,
gdyż to Państwo jako sklep ten adres podali jako adres do zwrotu w ramach usłudze Smart Allegro"


Co mogę zrobić by odzyskać pieniądze za ODESŁANE Przedmioty??
Dzwonił by wyjaśnić sytuację zarówno do firmy ja i InPost, rozpoczęłam dyskusję ale jak narazie bez rezultatu. Będę wdzięczna za sugestie i wskazówki jak to rozwiązać

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

kristelli dyskusja a potem POK

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Jak wyżej, wypełnij wniosek o zwrot wplaty z Programu Ochrony Kupujących. Na samym dole strony głównej Allegro kliknij Pomoc i wpisz w wyszukiwarkę POK. Nie musisz zgłaszać sprawy na policję. 

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Zwrócą jej kasę z POK bez obciążania sprzedawcy pewnie, bo w dyskusji nie było o tym mowy 😮

oznacz moderatorów