Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, nie wiem już co mam zrobić. Zamówiłam telefon od sprzedawcy, który okazał się chińskim sklepem Sineltech. Telefon został przysłany, ale bardzo szybko okazało się, że ma wadę głośnika. Rozpoczęłam dyskusję i w porozumieniu ze sprzedawcą odesłałam telefon do Chin do reklamacji na swój koszt przez Pocztę Polską. Po długich tygodniach czekania i obietnicach, że wkrótce odeślą mi telefon, doczekałam się. Telefon został przysłany, w dobrym stanie, zreperowany. Poprosiłam sprzedawcę, aby zwrócił mi koszt wysłania telefonu do Chin, kilka razy przesłałam mu dowód przesłania z Poczty Polskiej, ale odmawia. Udaje, że nie rozumie. Nie wiem jak mam to wyegzekwować. Zwłaszcza, że w opiniach inni kupujący wspominali, że zwraca koszty przesyłania sprzętów do serwisu na gwarancji. Co mogę jeszcze zrobić?
Reklamowałeś z tytułu rękojmi ? tu misi oddać !
Reklamowałeś z tytułu gwarancji ? tu zasady ustala gwarant i nie nie ma takiego obowiązku 😞
@Client:44231199 dyskusja została zakończona, ponieważ minęło 30 dni, w związku z tym nie mamy technicznej możliwości aby ją wznowić, ale nie zostawimy Cię bez pomocy!
Bardzo proszę, abyś przesłała do nas wiadomość korzystając z tego formularza.