anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu kosztów przesłania towaru w ramach gwarancji.

Client:44231199
#1 Nowicjusz#

Hej, nie wiem już co mam zrobić. Zamówiłam telefon od sprzedawcy, który okazał się chińskim sklepem Sineltech. Telefon został przysłany, ale bardzo szybko okazało się, że ma wadę głośnika. Rozpoczęłam dyskusję i w porozumieniu ze sprzedawcą odesłałam telefon do Chin do reklamacji na swój koszt przez Pocztę Polską. Po długich tygodniach czekania i obietnicach, że wkrótce odeślą mi telefon, doczekałam się. Telefon został przysłany, w dobrym stanie, zreperowany. Poprosiłam sprzedawcę, aby zwrócił mi koszt wysłania telefonu do Chin, kilka razy przesłałam mu dowód przesłania z Poczty Polskiej, ale odmawia. Udaje, że nie rozumie. Nie wiem jak mam to wyegzekwować. Zwłaszcza, że w opiniach inni kupujący wspominali, że zwraca koszty przesyłania sprzętów do serwisu na gwarancji. Co mogę jeszcze zrobić?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:44231199

Reklamowałeś z tytułu rękojmi ? tu misi oddać !

Reklamowałeś z tytułu gwarancji ? tu zasady ustala gwarant i nie nie ma takiego obowiązku 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:44231199 dyskusja została zakończona, ponieważ minęło 30 dni, w związku z tym nie mamy technicznej możliwości aby ją wznowić, ale nie zostawimy Cię bez pomocy! 
Bardzo proszę, abyś przesłała do nas wiadomość korzystając z tego formularza

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów