Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, pomimo że zwróciłam artykuł w stanie nienaruszonym? Co więcej na moim koncie Allegro widnieje zapis Zwrot zakończony / Pełen zwrot pieniędzy, a na koncie bankowych wpłaty nie ma? :(( Jak długo muszę czekać?
@Client:35624367 czy chodzi o zamówienie nr cf7f7430-6c64-11ee-98a1-1b99a6933963?
Jeśli tak, to sprzedający zwrócił wpłatę 31.10.2023 i zaksięgowała się poprawnie, powinnaś ją otrzymać na konto przypisane do BLIKa, sprawdź to proszę, jeśli jej nie będzie, daj znać.
Poproszę o przesłanie do Ciebie potwierdzenia zwrotu, abyś mogła wyjaśniać to z bankiem.
Dziękuję. Sprawdziłam kilkakrotnie. Nie ma 😞
😕
@Client:35624367 w takiej sytuacji napisz proszę do nas zgłoszenie przez ten formularz kontaktowy. Tak jak pisała wcześniej Monika, nasz pracownik prześle Ci potwierdzenie tego zwrotu, które będziesz mogła wykorzystać w banku, aby wyjaśnić tę sprawę.