anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu pieniędzy za anulowany zakup

Client:50508808
#7 Wielbiciel#

Witam, 19 maja 2021r. zakupiłam towar od jednego sprzedawcy. 21 maja 2021r. anulowałam zakup. Do dnia  dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Mimo próby kontaktu zarówno mailowego jak i telefonicznego brak jakiejkolwiek odpowiedzi ze strony sprzedającego. Nie mogę otworzyć Dyskusji ze względu na anulowany zakup. Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

@Client:50508808 W takiej sytuacji Dyskusji nie otworzysz, dlatego poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Zadziała podobnie, sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i szybko wpłatę odda.

oznacz moderatorów