Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
W dniu 16.07.2020 zakupłam od sprzedającego [edycja] kostium kąpielowy [edycja].
@bazi80 to czy sprzedawca miał czas 14 dni zależy z jakiego tytułu składałaś reklamację. Czy była to gwarancja czy rękojmia, a jeśli rękojmia, to jakie było Twoje żądanie? Przy wymianie towaru lub naprawie, jest 14 dni, ale już przy żądaniu zwrotu pieniędzy, jest to bodajże 30dni i w dodatku sprzedawca za 1szym razem nie musi się na to zgodzić o ile wada nie jest istotna i szybko może wymienić towar na nowy lub naprawić.
Dziękuję 🙂
Otwórz dyskusję z sprzedającym, ma 24 godz na odpowiedź,albo złóż wniosek do POK:https://allegro.pl/dyskusje/nowa ,https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia
Allegro może Ci pomóc. Otwórz Dyskusję https://allegro.pl/dyskusje/nowa domagaj się niezwłocznego odesłania rzeczy po naprawia lub wymianie, albo zwrotu wszystkich kosztów. Sprzedawca ma 24 godziny na odpowiedź i jeśli tego nie zrobi lub będzie stwarzał kolejne problemy, poproś tam o pomoc pracownika Allegro. Możesz też poprosić o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Dziękuję 🙂