Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
W grudniu zwróciłam do sprzedawcy towar na allegro jest zaznaczone że całkowity zwrot pieniędzy niestety nic nie wpłynęło na konto a dzwoniąc do sprzedawcy tłumaczy się że musi zgłosić do księgowej lub że mam zrobić zwrot przez allegro bo allegro ma pieniądze. Co robić ??
@Client:76909451 Jeśli odesłałaś produkt, a sprzedający nie zwrócił Ci pieniądze w określonym czasie, rozpocznij Dyskusję. Sprzedający ma 24 godziny na odniesienie się do Twojego zgłoszenia. Jeśli tego nie zrobi, kliknij [poproś o pomoc Allegro], a włączymy się do Dyskusji. Jeśli Dyskusja nie przyniesie oczekiwanych rezultatów, skorzystaj z Allegro Protect – w ten sposób możesz odzyskać koszty całej transakcji.
Sprzedający na allegro zaznaczył całkowity zwrot pieniędzy i na tym się skończyło. Nie wpłynęło nic na konto również nie dostałam żadnego maila. Odesłałam do innego sprzedawcy w tym samym czasie dwie inne paczki zwrot dostałam już po 2 dniach a tutaj jest cisza.
Jak otworzysz dyskusję, szybko się wyjaśni.
Dyskusja otwarta. Dzisiaj dzwoniąc do sprzedawcy powiedział że mam sobie sama zrobić zwrot przez allegro..
A jak płacone było, na raty?
Płacone było przelewem cała kwota.
Więc niczego nie piszesz do Allegro, sprzedajacy zwraca przez Allegro, Alelgro wysyła maila do Ciebie że sprzedający zwrócił i w kulka dni kasa wraca tam skąd wyszła.
Czekam już od grudnia. Żadne powiadomienie z allegro na pocztę nie przyszło że będzie zwrot jest tylko zaznaczone jak wejdę w moje zakupy ze całkowity zwrot pieniędzy.
Tak tutaj zaznaczę produkt idę dalej wybieram że nie otrzymałam wpłaty to wyskakuje napis że sprzedający zlecił już przelew i tyle ..
@Client:76909451 podaj mi proszę numer zamówienia lub dyskusji, której dotyczy ta sytuacja.
@Client:76909451 To i to szybko: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Ale on już ją szybko otworzył - przecież napisał