Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
zakupiłam jakiś czas temu torbę u Sprzedawcy. Poinformował mnie, że nie ma jej na stanie i zwraca mi pieniądze. Niby to zrobił, ale od 10 maja nadl nie mam ich na koncie... czy muszę to gdzieś zgłosić, czy to się gdzieś wypłaca? Bo może gdzieś w allegro muszę kliknąć by je wypłacić i nie wiem co robić.
@domia6, podasz mi numer tego zamówienia? Sprawdzę, czy sprzedający sfinalizował zwrot środków.
@domia6, sprzedający poprawnie sfinalizował zwrot pieniędzy w wysokości 125 zł. Jeśli nie możesz zlokalizować tych środków na swoim koncie, możesz skontaktować się z nami przez ten formularz.
Sprzedawca zwraca pieniądze ta samą metodą płatności jaką był opłacany zakup.Powinnaś dostać wiadomość od allegro na e-maila ze sprzedawca zwrócił ci pieniądze.
A jaka wybrałaś metodę zapłaty za przedmiot:czy był to blik czy inny sposób zapłaty.
Sprzedawca wysłał potwierdzenie przelewu, ale minęło 7 dni i żadne pieniądze nie wpłynęły, a płaciłam transferem z banku
Sprzedawca zwrócił pieniądze zgodnie z zasadami i nie jest to jego wina że są dla ciebie niewidoczne .