Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam zwrotu pieniędzy od sprzedającego. Otworzyłam dyskusje ze sprzedającym. Sprzedawca twierdzi że zwrócił pieniądze załączac potw. zwrotu poprzez allegro finanse. Poprosiłam o pomoc Allegro, w odpowiedzi dostałam wiadomość że będą się kontaktować ze sprzedawcą. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam pieniędzy na konto i odpowiedzi od allegro, a niedługo będzie miesiąc od rozpoczęcia dyskusji.
@Client:28072076 Otrzymałeś maila od Allegro z informacją, że sprzedający zlecił zwrot wpłaty? Jeśli nie, to nie zlecił, jeśli tak, zwrot powinien trwać około 3 dni robocze. Zapytaj o pieniądze tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f
Jeszcze się podpisz pod tym moim tekstem 🙂
@Client:28072076 Wypełnij i wyślij wniosek o zwrot wpłaty z POK. Nie zgłaszaj sprawy na policję, wyślij wniosek bez tego. Postawi to na baczność sprzedawcę, który zostanie o wniosku powiadomiony i spowoduje to, że działania Allegro staną się bardziej zdecydowane;