anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu pieniędzy!

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:70284006
#8 Zapaleniec#

Witam, niedawno anulowałem zakup, lecz pieniędzy brak sprzedawca pisze, że pieniądze wysłał..  Ale nic nie dochodzi co robić?? 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11
LEW433
#21 Demiurg#

@Client:70284006 Jak wysłał to powinieneś dostać maila od Allegro, nie masz maila napisz tu, zapewne zaraz odda, oczywiście po anulowaniu zakupu sprzedający ma na to 14dni: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:70284006 Jeżeli naprawdę wysłał, powinieneś otrzymać od Allegro powiadomienie mailowe. Jeżeli maila nie było, sprzedawca mógł nie wysłać, wtedy kontaktuj się z nim. Był mail - zwrot trwa 3 dni robocze. Jeżeli 3 dni minęły, pisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

oznacz moderatorów
Client:70284006
#8 Zapaleniec#

Screenshot_20210924-080603_Chrome.jpg

Screenshot_20210924-080616_Chrome.jpg

Screenshot_20210924-080619_Chrome.jpg

oznacz moderatorów
Client:70284006
#8 Zapaleniec#

Niby 14 dni nie minęło ale maila też brak o zwrocie 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:70284006 Nie wklejaj tu zdjęć, bo one są ukryte, widzisz je tylko Ty. W sprawie pieniędzy pisz do sprzedawcy lub poproś o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a

  albo pisz do Allegro pod link podany wyżej.

oznacz moderatorów
Client:70284006
#8 Zapaleniec#

Ale mam czekać aż upłynie 14 dni czy nie? 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@Client:70284006 Zdjęcia już widoczne, moderacja zatwierdziła. Wynika z tego, że sprzedawca nie oddał wpłaty. Po anulowaniu zakupu powinien oddać pieniądze niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni. Pisz do Allegro już teraz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a Przyspieszysz tym zwrot wpłaty.

oznacz moderatorów
Client:70284006
#8 Zapaleniec#

Nie mogę zgłosić problemu ani otworzyć konwersacji, ponieważ zakup został anulowany.. 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:70284006 tak dokładnie, do anulowanego zamówienia nie założysz dyskusji, ale wysłałam już w Twoim imieniu prośbę o upomnienie sprzedającego, ponieważ rzeczywiście nie zwrócił wpłaty. Nie martw się, bo w razie problemów będziesz mógł skorzystać z Programu Ochrony Kupujących. Wrócę tu z odpwiedzią, gdy tylko otrzymam jakieś wieści w Twojej sprawie.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:70284006
#8 Zapaleniec#

Bardzo dziękuję, czekam cierpliwie na odpowiedź. 

oznacz moderatorów
Client:70284006
#8 Zapaleniec#

Jeszcze 14 dni nie minęło, ale powiedział, że wysłał choć maila potwierdzającego brak.. 

Screenshot_20210924-080616_Chrome.jpg

Screenshot_20210924-080619_Chrome.jpg

oznacz moderatorów