anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

brak zwrotu pieniedzy po anulowaniu zakupu

Client:86941597
#8 Zapaleniec
  • dyskusja nie pomogla co dalej cobić czy jest szansa na odzyskanie pieniedzy ?
oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

iosveglio
#9 Pomysłodawca

Jeśli dyskusja nie pomogła to dostałeś/aś pewnie w niej link do wniosku z Ochrony Kupujących (czy jak się teraz nazywa) - wypełnij go.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@iosveglio  to się nazywa 

KOGIEL_T_0-1762448735412.png

 

czyli Allegro Ochrona Kupujących

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:86941597  napisz coś więcej, bo takie lakoniczne: "dyskusja nie pomogla" nic nam nie mówi

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:86941597 chodzi o zamówienie nr 8e72bff0-b317-11f0-8fb6-c3b7aaedb7bd?
Gdy miną 24h od założenia dyskusji (czyli po 00:50) będziesz mogła w prowadzonej dyskusji poprosić o pomoc pracownika Allegro. Sprzedający ma 24h na odpowiedź w dyskusji, a ten czas jeszcze nie minął. 
Nie martw się, pomożemy Ci! 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:86941597
#8 Zapaleniec

Sprzedajacy odpisał ,że allegro poblokowało mu środki na payu.Co w takiej sytuacji i czy to sie zgadza? @la_nika czy mogłaby mi Pani to sprawdzić?

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:86941597  mogli mu zablokować środki do wypłat na jego konto, ale środki do wypłat dla kupujących zawsze się znajdą 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:86941597 dokładnie jak KOGIEL pisze, gdy już pojawi się taka możliwość, poproś o pomoc pracownika Allegro w dyskusji, wyjaśnimy sprzedającemu, jak może zwrócić Ci środki, mimo blokady. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:86941597
#8 Zapaleniec

Poprosiłam ,Pani z Allegro w odpowiedzi podała link sprzedajacemu ,tylko czy on zadziała skoro sprzedajacy ma zablokowane środki na koncie Allegro ? czy nie powtorzy sie sytuacja jak wcześniej ,że sprzedajacy zlecił zwrot ale zlecenie nie powiodło się.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Client:86941597 zadziała, sprzedający ma możliwość zwrotu Twojej wpłaty. 
Jeśli tego nie zrobi do 10.11 do 9:00 poproś ponownie w dyskusji o pomoc pracownika Allegro.
W ostateczności skierujemy Cię do wniosku w ramach Allegro Ochrona Kupujących, abyś na pewno odzyskała wpłatę. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:86941597
#8 Zapaleniec

Rozumiem ,bardzo dziękuję.

oznacz moderatorów