Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jeśli dyskusja nie pomogła to dostałeś/aś pewnie w niej link do wniosku z Ochrony Kupujących (czy jak się teraz nazywa) - wypełnij go.
@Client:86941597 napisz coś więcej, bo takie lakoniczne: "dyskusja nie pomogla" nic nam nie mówi
@Client:86941597 chodzi o zamówienie nr 8e72bff0-b317-11f0-8fb6-c3b7aaedb7bd?
Gdy miną 24h od założenia dyskusji (czyli po 00:50) będziesz mogła w prowadzonej dyskusji poprosić o pomoc pracownika Allegro. Sprzedający ma 24h na odpowiedź w dyskusji, a ten czas jeszcze nie minął.
Nie martw się, pomożemy Ci!
Sprzedajacy odpisał ,że allegro poblokowało mu środki na payu.Co w takiej sytuacji i czy to sie zgadza? @la_nika czy mogłaby mi Pani to sprawdzić?
@Client:86941597 mogli mu zablokować środki do wypłat na jego konto, ale środki do wypłat dla kupujących zawsze się znajdą
@Client:86941597 dokładnie jak KOGIEL pisze, gdy już pojawi się taka możliwość, poproś o pomoc pracownika Allegro w dyskusji, wyjaśnimy sprzedającemu, jak może zwrócić Ci środki, mimo blokady.
Poprosiłam ,Pani z Allegro w odpowiedzi podała link sprzedajacemu ,tylko czy on zadziała skoro sprzedajacy ma zablokowane środki na koncie Allegro ? czy nie powtorzy sie sytuacja jak wcześniej ,że sprzedajacy zlecił zwrot ale zlecenie nie powiodło się.
@Client:86941597 zadziała, sprzedający ma możliwość zwrotu Twojej wpłaty.
Jeśli tego nie zrobi do 10.11 do 9:00 poproś ponownie w dyskusji o pomoc pracownika Allegro.
W ostateczności skierujemy Cię do wniosku w ramach Allegro Ochrona Kupujących, abyś na pewno odzyskała wpłatę.
Rozumiem ,bardzo dziękuję.