anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu pieniedzy za anulowane zamówienie

kajzerek49
#7 Wielbiciel#

Witam, anulowałem zamówienie, minęły od tego czasu dwa dni i nie otrzymałem zwrotu zapłaty za towar. Sprzedający odpisał mi w ten sposób ( W momencie kiedy Klient anuluje zamówienie za pośrednictwem allegro, automatycznie serwis allegro pobiera kwotę z naszego salda allegro i wysyła Klientowi jako zwrot wpłaty. Dzieje się to automatycznie. W przypadku anulowanego zamówienia z naszej strony nie mamy możliwości dokonania zwrotu wpłaty, dzieje się to bez naszej ingerencji ). Czy tak to wygląda ? To mój pierwszy zwrot.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Syla270985
#13 Ambasador#

Z tego co pamiętam, przy anulowaniu zamówienia, musiałam "odkliknąć" zwróć środki kupującemu. I po tym faktycznie automatycznie następuje pobranie środków z salda sprzedającego i przekazanie kupującemu. Napisz do konsultanta przez formularz kontaktowy, od razu to sprawdzą:

https://allegro.pl/pomoc/kontakt

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@kajzerek49 A jak jesteś jako kupujacy to czekasz na zwrot i to zależy może być i do 14dni.

oznacz moderatorów