Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, anulowałem zamówienie, minęły od tego czasu dwa dni i nie otrzymałem zwrotu zapłaty za towar. Sprzedający odpisał mi w ten sposób ( W momencie kiedy Klient anuluje zamówienie za pośrednictwem allegro, automatycznie serwis allegro pobiera kwotę z naszego salda allegro i wysyła Klientowi jako zwrot wpłaty. Dzieje się to automatycznie. W przypadku anulowanego zamówienia z naszej strony nie mamy możliwości dokonania zwrotu wpłaty, dzieje się to bez naszej ingerencji ). Czy tak to wygląda ? To mój pierwszy zwrot.
Z tego co pamiętam, przy anulowaniu zamówienia, musiałam "odkliknąć" zwróć środki kupującemu. I po tym faktycznie automatycznie następuje pobranie środków z salda sprzedającego i przekazanie kupującemu. Napisz do konsultanta przez formularz kontaktowy, od razu to sprawdzą:
https://allegro.pl/pomoc/kontakt
@kajzerek49 A jak jesteś jako kupujacy to czekasz na zwrot i to zależy może być i do 14dni.