anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu za anulowane zamówienie (blik)

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:47583407
#2 Obserwator#

Dzień dobry, jakie kroki podjąć, by odzyskać płatność, której dokonałem przez Blik jeśli anulowałem zakup?

Mam takie trzy przedmioty, w przypadku innej płatności sprzedający zwrócił pieniądze niemal natychmiast, a te trzy wiszą i pieniądze nie wracają.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
LEW433
#21 Demiurg#

Anulowana płatność czy anulowany zwrot, różnica taka że po anulowaniu lub nieudanej płatności środki wrócą same a po zwrocie zwraca sprzedajacy.🤔 Sprzedający ma zwrócić niezwłocznie ale ma na to 14dni, jak minie termin to wówczas możesz zadziałać.

oznacz moderatorów
A3dam
#19 Nestor#

@LEW433 
Anulowana płatność czy anulowany zwrot

🤣🤣🤣
Czytasz ?

Po anulowanym zwrocie - sprzedawca nic nie zwróci.


@Client:47583407 
jakie kroki podjąć ...

A jakie kroki (i w jaki sposób) już podjąłeś ?

 

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47583407 poproszę o potwierdzenie czy chodzi o zwrot wpłaty za zamówienie nr 6e8f4164-1188-11ed-b1a3-e148f5524e7d? 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
Client:47583407
#2 Obserwator#

Tak, 6e8f4164-1188-11ed-b1a3-e148f5524e7d. 


oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47583407 widzę, że żaden z trzech sprzedających nie zwrócił wpłaty, a minęły już 2 dni od anulowania zakupu, dlatego poproszę o wysłanie do nich wiadomości z przypomnieniem o tym zwrocie. Jeśli do wtorku nie otrzymasz powiadomienia e-mail o zwrocie, napisz tu proszę ponownie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@la_nika ??? 2 dni ??? w polityce macie że powinien a nie że musi, oczywiście nie widzę powodu żeby sprzedawca przy anulowaniu trzymał kasę 14 dni 🙂 ale @Client:47583407 zgodnie z prawem ma do 14 dni, więc wróć tu jak minie 14 dni od anulowania - odstąpienia 🙂

Art. 32. 1. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od
umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym
koszty dostarczenia rzeczy.

________
Κώστας
oznacz moderatorów
A3dam
#19 Nestor#

@kostas11 
"Powinien zwrócić" to znaczy, że ma tak zrobić.
Oczywiście w przypadku zachowania terminu 14 dniowego wynikającego z przepisów Ustawy (a uchybieniu terminowi 2 dniowemu wynikającemu wyłącznie Regulaminem) - Sprzedawca nie podlega żadnym sankcjom wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, ale może podlegać sankcjom nakładanych Regulaminem (którego stosowanie przez samą Spółkę pozostawia wiele uzasadnionych wątpliwości).

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów
Client:47583407
#2 Obserwator#

Mój błąd, tylko ta jedna płatność nie została zwrócona, pozostałych nie widzę w historii mojej bankowości, jak również na allegro nie ma informacji o tym, że sprzedająca ma dokonać zwrotu środków. 

To czekam do pełnych 14 dni, dziękuję za pomoc.

oznacz moderatorów