Ponizej korespondencja - ze sprzedającym a kupującym + allegro
Mineło 180 dni - sprzedawca wielokrotnie mnie zwodził że zwróci za kawe do dzisiaj nie otrzymałem zwrotu 263 zł
Proszę o zwrot pieniędzy za zakup kawy Lavaza 6 kg -
Jakość kawy nie była zgodna z opisem
korespondencja poniżej
Powód otwarcia dyskusji: niezgodny z opisem
jakość kawy odbiega od orginału - po lewej stronie świeża kawa kupiona w innym sklepie - po prawej stronie panska kawa spalona i małe ziarenka
ChrupiasyOutlet 9 stycznia 2022 12:33
witam kawa jest drugiego gatunku, dlatego jest dużo tańsza niż w innym sklepie, proszę o dane do przelewu, to zwrócę pieniądze
Zawiesiliśmy konto sprzedającego i nie odblokujemy go, dopóki problem nie zostanie wyjaśniony. Proszę o pilne rozwiązanie sprawy, mam nadzieję, że zostanie ona pomyślnie zakończona.
Jeśli tak się nie stanie, po 14 dniach od zakupu, możemy zwrócić kupującemu pieniądze z Programu Ochrony Kupujących. Informacje na temat Programu dostępne są w
artykule naszej Pomocy.
W przypadku dodatkowych pytań, włączymy się do dyskusji. Proszę je tutaj zadać i skorzystać z przycisku “poproś o pomoc Allegro”.
Dyskusja trwa już 14 dni.
sopla2, czy udało Ci się porozumieć ze sprzedającym?
Jeśli problem został rozwiązany,
zakończ dyskusję. W przeciwnym razie możesz
poprosić nas o pomoc, albo oznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną i wystąpić o zwrot pieniędzy z
Programu Ochrony Kupujących.
7 lutego 2022 20:50
Minęło już 30 dni od rozpoczęcia Dyskusji, a kupujący nie określił, czy udało mu się rozwiązać problem. W związku z tym uznaliśmy sprawę za rozwiązaną i zakończyliśmy ją.