anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak zwrotu

FilipMach_02
#1 Nowicjusz

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@FilipMach_02  dobrze, że zaszyfrowałeś numer zamówienia😁

oznacz moderatorów

FilipMach_02
#1 Nowicjusz

Miałem pytanie ale edytowałem i zostawiłem jak jest 😄 Chciałem dopytać w jednej kwestii tj. zakup gry cyfrowy i brak możliwości zwrotu nawet gdy przesyłka nie została wysłana ani przygotowana.

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@FilipMach_02 Podaj numer zamówienia i doprecyzuj jak mogę Ci pomóc? 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

FilipMach_02
#1 Nowicjusz
ea552b90-bfed-11f0-99dd-8fc977636c1a
 
Chciałbym zwrócić ten produkt, sprzedający nie wysłał zamówienia ani go nie zaczął przygotowywać. Na allegro piszę, że produkt jest na moim mailu a nie jest, sprzedający napisał, że zajmie się wysyłką jutro a zaznaczył w.w. opcję aby uniemożliwić zwrot.
oznacz moderatorów

FilipMach_02
#1 Nowicjusz
Przesyłka elektroniczna
Twój zakup znajdziesz w e-mailu od sprzedającego
oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@FilipMach_02  jeśli nie dostałeś, to pisz 

oznacz moderatorów

FilipMach_02
#1 Nowicjusz

No sprzedający napisał, że wyślę jutro ale zależało mi bardzo na czasie a zaznaczył opcję, którą już napisałem cyt. 

Przesyłka elektroniczna
Twój zakup znajdziesz w e-mailu od sprzedającego
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@FilipMach_02 Z tego co widzę jet to przesyłka elektroniczna na maila. Jeśli nie otrzymałeś zamówienia, załóż dyskusję ze sprzedawcą. 

W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc.

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Agent555
#19 Nestor ⭐

@N_Nitka28  poprosić was o pomoc, to ciekawe 😂😂, mogę napisać coś o tym ale nie warto 

oznacz moderatorów

FilipMach_02
#1 Nowicjusz

@N_Nitka28 Czy mogę w takim razie zwrócić produkt? Zależy mi na czasie i wolę dokonać zakupu u innego sprzedawcy który wyślę mi produkt od razu.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@FilipMach_02  to produkt cyfrowy, więc pewnie sprzedający zastrzegł w aukcji, że nie ma zwrotów

oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@FilipMach_02 Z tego co widzę nie ma możliwości zwrotu. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów