Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@FilipMach_02 dobrze, że zaszyfrowałeś numer zamówienia😁
Miałem pytanie ale edytowałem i zostawiłem jak jest 😄 Chciałem dopytać w jednej kwestii tj. zakup gry cyfrowy i brak możliwości zwrotu nawet gdy przesyłka nie została wysłana ani przygotowana.
@FilipMach_02 Podaj numer zamówienia i doprecyzuj jak mogę Ci pomóc?
@FilipMach_02 jeśli nie dostałeś, to pisz
No sprzedający napisał, że wyślę jutro ale zależało mi bardzo na czasie a zaznaczył opcję, którą już napisałem cyt.
@FilipMach_02 Z tego co widzę jet to przesyłka elektroniczna na maila. Jeśli nie otrzymałeś zamówienia, załóż dyskusję ze sprzedawcą.
W zakładce Moje Zakupy wybierz zamówienie, dla którego chcesz otworzyć dyskusję. Przejdź do szczegółów zamówienia i kliknij [zgłoś problem z zakupem]. W kolejnym kroku wskaż powód dyskusji i zaznacz jedną z opcji dostępnych na liście. Sprzedający będzie miał 24 godziny na odpowiedź (czasu nie liczymy w weekendy i święta), będziesz mógł poprosić nas o pomoc.
@N_Nitka28 poprosić was o pomoc, to ciekawe 😂😂, mogę napisać coś o tym ale nie warto
@N_Nitka28 Czy mogę w takim razie zwrócić produkt? Zależy mi na czasie i wolę dokonać zakupu u innego sprzedawcy który wyślę mi produkt od razu.
@FilipMach_02 to produkt cyfrowy, więc pewnie sprzedający zastrzegł w aukcji, że nie ma zwrotów
@FilipMach_02 Z tego co widzę nie ma możliwości zwrotu.