Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, piszę tutaj w sprawie potencjalnego błędu bo nie mogę się dokopać do jakiejś specjalnej strony do tego przeznaczonej, a i wcześniejsze dyskusje które czytałem wskazują, że jest to akceptowalna praktyka.
Dwa tygodnie temu nie zaobserwowałem tego problemu, dopiero zdarzyło się to w tym tygodniu w przypadku 2 przesyłek.
Być może jest to związane z interakcją appka InPostu <-> Allegro.
1. Mam 2 przesyłki w paczkomacie w 2 oddzielnych skrytkach
2. Odbieram pierwszą przez appkę InPostu i wyświetla mi się pytanie czy chcę odebrać drugą
3. Zgadzam się, odbieram drugą przesyłkę, appka InPostu ma małe opóźnienie (zawsze miała) ale po chwili obie przesyłki mam oznaczone jako odebrane
4. Na stronie Allegro klikam "Moje zakupy" i widzę, że ta druga przesyłka cały czas ma statu "Odbierz przesyłkę"
5. Co dziwne, jak wejdę w "Szczegóły zakupu" to już poprawnie wyświetla się status "przesyłka odebrana" (tak samo w "Pełnej historii przesyłki" - jest oznaczona jako "Dostarczona"). Więc problem dotyczy tylko głównej listy przesyłek na stronie "Moje zakupy"
6. Odczekanie 12+ godzin nic nie zmieniło, wylogowanie i zalogowanie się ponownie do Allegro też nie pomogło.
Nie jest to dla mnie jakoś strasznie problematyczne, zgłaszam bo po prostu jakiś błąd tam ewidentnie jest.
Hej @b-a_r-t! Bardzo dziękuję za Twoje zgłoszenie! Przekaże ją do działu technicznego do weryfikacji czy możesz jeszcze podać numer zamówienia, w którym status przesyłki się nie zaktualizował?
Hej, jasne, problem dotyczy, w moim przypadku 2 przesyłek - z początku i końca zeszłego tygodnia:
1. odebrana 28 czerwca: d6810291-f49b-11ec-88cc-9fd7a899308b
2. odebrana 1 lipca: 358ab714-f878-11ec-aa2c-ede8dc729564
@b-a_r-t dziękuję bardzo! Zgłoszę to do działu technicznego i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź 🙂
Super! Dziękuję!
@b-a_r-t otrzymałam informację, że problem nie powinien już występować.
Mogę poprosić Cię o sprawdzenie czy status się zaktualizował?
Hej, sorki jakoś umknęła mi ta wiadomość.
Rzeczywiście status obydwu problematycznych przesyłek, na stronie "Moje zakupy", obecnie zmienił się na "przesyłka odebrana". Czyli wszystko jest już ok.
Dzięki za pomoc!
@b-a_r-t super, cieszę się, że już działa i dzięki za zgłoszenie tego błędu 🙂
Miłego dnia! 🌞