Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie działa mi centrum wiadomości, przychodzą powiadomienia a nie mogę w nie wejść
@gwiazdeczka887 Cześć. 🙂 W pierwszej kolejności zalecam standardowe czynności: zaktualizowanie i wyczyszczenie przeglądarki (z plików cookies) lub sprawdzenie sytuacji w trybie incognito. Jeśli korzystasz z aplikacji Allegro, to koniecznie ją zaktualizuj.
Niestety już tego próbowałam i nadal nie działa
@gwiazdeczka887 Próbowałaś wszystkich opcji, o których napisała Ola? Jeśli tak, prześlij zrzuty ekranu lub filmik, na którym widoczny będzie zgłaszany problem.
tak wszystkich, jak mogę załączyć filmik?
@gwiazdeczka887 Prześlij filmik na adres spolecznosc@allegro.pl.
Poszlo
@gwiazdeczka887 Dziękuję.
Filmik dotyczy problemów podczas korzystania z urządzenia mobilnego, więc napisz jeszcze jakie to urządzenie, z jakim oprogramowaniem oraz z której wersji aplikacji korzystasz.
Jeśli to możliwe sprawdź też czy problem się powtórzy, kiedy użyjesz przeglądarki na komputerze.