Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
bytuf jeśli to jest Twoja wola , to nie ten adres , to sprawa pomiędzy Tobą , a sprzedawcą .Dyskusja jest narzędziem , które ma pomóc w porozumieniu pomiędzy Wami i ponaglić sprzedawcę do wywiązania się ze swojego obowiązku w stosunku do Ciebie jako klienta .
Bez dyskusji i ponagleń to tylko za porozumieniem między wami. Musisz samemu dogadać się ze sprzedawcą a jak to nie da rady to pozostaje ci tylko działanie regulaminowe.
@bytuf Każdy by tak chciał. Jeśli nie chcesz Dyskusji, ponagleń i problemów, nie kupuj na Allegro, tylko w sklepie stacjonarnym. Tam widzisz, co kupujesz i płacisz za to, co masz już w ręku.
Ja też chcę! Ja też! 😁
Jak Ci wyjaśnili łagodnie, wszyscy moi przedmówcy, bez Twojej interwencji nic się nie wydarzy.
Kto niby ma wiedzieć, że towar nie dotarł?
Kto niby ma wiedzieć, że nie upominasz się pięć minut po zakupie?
Kto niby ma wiedzieć, że nie próbujesz kręcić omijając system?
@bytuf Allegro kopiuje rozwiązania stosowane od dawna na innych platformach e-commerce, więc jest szansa, że i to kiedyś wprowadzą. Mam nadzieję, że Gadane będzie jeszcze wtedy istnieć, żeby echo pękających zadów miało się gdzie odbijać.