Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Widzę, że ostatnimi czasy jest tendencja do usuwania możliwości "chatu online", bądź kontaktu poprzez telefon i często jest tak, że zgłaszane potrzeby kupujących nie ma w kluczu formularzu zgłoszeń.
Całość formularzy jest zaprojektowana tak, alby użytkownika zmęczyć i sprawić, aby się poddał i nigdy nie osiągnął odpowiedzi. Jedynie niezwykle wytrwali, zdeterminowani wysoką stratą są w stanie przez to przebrnąć.
Jest to niezwykle frustrujące i ta tendencja nabiera na sile, nie tylko w tym serwisie.
No niestety, tak jest i będzie tylko gorzej.
Ty masz płacić a nie mieć pytania, wymagania i oczekiwać pomocy 😅
@Client:43441198 Taka tendencja jest ogólnokrajowa.
@Client:43441198 heh... skorzystaj zatem z infolinii DPD... Allegro jest bdb pod tym względem 😉
proszę zatem o link do chatu online 🙂