Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Chcę oddać zakupiony przedmiot ale upłynęły wszystkie terminy, a sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu i wymienić na pasujący, co mogę zrobić?
Jeżeli upłynął termin na zwrot to pozostaje porozumienie ze sprzedającym, oczywiście jeżeli CI przedmiot nie pasuje.
Na zwrot konsumencki jest bez mała miesiąc , uważasz ,że to zbyt krótko ? Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia .
@Client:63759076 A przedtem pasował, a teraz nagle przestał ? Metamorfoza czy mutacja ?
14 dni na zgłoszenie, + 14 dni na odesłanie daje ponad miesiąc (dni roboczych) więc do kogo pretensje ?
Kto ma pretensje 🙂
@Client:63759076
Opcje są dwie:
1 - nic
2 - spróbować dogadać się ze sprzedającym
@Client:63759076 w jakim sensie "wymienić na pasujący" z Twojego przeoczenia nie pasuje czy dostałeś inny niż w opisie?