Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam pewien problem, Próbowałam anulować pomyłkowe zamówienie odrazu po zakupie ale niestety sprzedawca chyba dość szybko nadał nr przesyłki i nie było wogóle już takiej opcji. Była tylko możliwość zwrotu przesyłki, której jeszcze tak naprawdę nie posiadałam. Tak więc niczego nieświadoma wybrałam tą opcje. Przesyłki jeszcze nie było ale była do "zwrotu" jako odstapienie od umowy bez podania przyczyny. Paczka koniec końców została itak nadana i przyszła właśnie dzisiaj. Jak tylko ją odebrałam to chciałam odrazu zwrócić do nadawcy przez paczkomat, tak żeby nie ponosić jeszcze dodatkowych kosztów zwrotu. Niestety mam chyba ostatnio jakiegoś pecha, bo gdy skrytka ponownie się otwarła i umieściłam już paczkę w paczkomacie, zamknęłam skrytke i chciałam nadać zwrot do nadawcy to niefortunnie kożystałam z apki na smartfonie a przez rażące słońce chyba niewiele widziałam na wyświetlaczu, także jednym delikatnym i nieświadomym dotnięciem palca paczka ta została "zareklamowana" także nie zdażyłam wybrać nawet innej opcji. Oile jakiekolwiek inne tam istniały. Teraz moje pytanie czy paczka zostanie zwrócona do nadawcy. Dzwoniłam na infolinie, niewiele się tam dowiedziałam kazano mi tylko wypełnić formularz reklamacji. Ok wypełniłam. Czy zwrot w takim przypadku wróci do nadawcy i czy odzyskam w takim przypadku równowartość paczki i koszty wyłki. Skoro nie chciałam jej reklamować, a tylko zwrócić do sprzedawcy, bez podania przyczyny? Aktualnie paczka a apce inpost ma status "Powrotu do Odziału".
@Justtobeone7 wyjaśnij to ze sprzedawcą .
@Justtobeone7 Kontakt ze sprzedającym i wyjaśnienie sprawy, zwrot a reklamcja to 2rożne sprawy.
Czyli pan z infolinii inpostu poprostu wprowadził mnie w błąd, tłumaczyłam mu, że nadałam paczkę jako reklamacje przez przypadek, nie świadomie dotknęłam akurat ekranu i weszło "reklamacja" a ten mi kazał jeszcze formulaż wypełnić bo tylko tak moge zrobić darmowy zwrot przez paczkomat...A mi chodziło o zwyczajny zwrot do nadawcy bo wcześniej wypełniła formulaż zwrotu aa allegro. No nic jutro będe się kontaktować ze sprzedawcą. Najgorsze jest to, że większosć z tych sprzedawcow ma teraz tylko kontakt emailowy nie można się telefonicznie skontaktować porozmawiać jak ktoś pracuje i najgorzej jak ktos nie ma czasu siedzieć i odpisywać....