anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Chciałam się spytać wczoraj zapłaciłam w banku do was pieniądze i nie doszly

Client:116820408
#1 Nowicjusz#
 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:116820408 przelew tradycyjny może księgować się nawet do 5 dni roboczych, więc poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. Jeśli po tym czasie status zamówienia nie zmieni się na "opłacone", napisz proszę za pomocą formularza i prześlij potwierdzenie wpłaty (możliwość dodania załącznika pojawi się, gdy wybierzesz kontakt przez e-mail). 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

fox_paws
#13 Ambasador#

Być może błąd literowy w tytule przelewu. W takim przypadku wpłata nie księguje się automatycznie.
Często pracownicy w urzędach pocztowych, czy różnych "punktach wpłat" dopisują np. imię i nazwisko nadawcy płatności lub wstawiane są jakieś klucze systemowe w tytule przelewu i takie wpłaty nie przypisuja sie automatycznie do zamówień.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Wczoraj? poczekaj 5dni.

oznacz moderatorów