Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
13 grudnia 2019 r. kupiłam poduszkę-masażer Shiatsu u sprzedawcy [edycja], który udzielił mi 12 m-cy gwarancji ns ten zakup. Chciałam zadzwonić, a następnie i złożyć reklamację, ale sprzedający nie odbiera telefonu, a na allegro nie ma już sprzedającego o takiej nazwie. Być może zmienił nazwę, ale nie jestem w stanie tego sprawdzić. Co mogę zrobić w tej sytuacji?
K-Martka
@K-Martka poszukać go, mimo zawieszenia działalności dalej odpowiada za towar 🙂
https://azaris.pl/pl/i/O-firmie/8
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@K-Martka Poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Być może sprzedawca działa na Allegro nadal, ale z innego konta, więc Allegro będzie miało na niego wpływ. Jeśli nie, kontaktuj się z najbliższym rzecznikiem konsumentów, adres znajdziesz w necie. Pomagają za darmo.