anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

chcialbym wycofac zamowienie ,bo 2 razy zamowilem ten sam towar i zaplacilem przez pomylke

Client:119157015
#7 Wielbiciel
 
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:119157015 zakup od firmy? powinna być taka możliwość w zakładce szczegóły zamówienia (anulowanie/zwrot) pisz też do sprzedawcy.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:119157015 sprawdziłam, że udało Ci się anulować zamówienie (6136fa00-440a-11f0-9e1c-513352696b36), a sprzedający zlecił już zwrot wpłaty. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:119157015
#7 Wielbiciel

przepraszam po ilu GODZINACH 

oznacz moderatorów