Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
kupilem podgrzewacz tytoniu QQS przez allegro ,ale sie nie logowalem na swoje konto .osoba ktora mi to sprzedala to przedstawiciel joanna [edycja] .dowiedzialem sie w punkcie na galerii.niestety nie moge zwrocic podgrzeewacza i dostac rabat bo nie kupilem tego u nas w punkcie na galerii.potrzebuje odnalezc ten zakup bo u mnie w histori go nie ma.skontaktowac sie z tą pania i znia zalatwic dalszy zakup podwojnego podgrzewacza a ten co mam oddac. moje dane na ktore zamawialem to slawek [edycja] klodzko [edycja] zakup realizowalem ze 2 miesiace tewmu .na ten adres.chce kontakt do tej pani telefoniczny ...dalej sobie mysle poradze .
@barney27041962 Jeżeli nie logowałeś się na konto Allegro, to kupiłeś poza Allegro i nie możesz liczyć na pomoc Allegro. Druga sprawa, to po 2 miesiącach od zakupu nie zrobisz zwrotu. Na zwrot konsumencki masz 14 dni.
@barney27041962Nie podawaj publicznie czyichś danych osobowych.... Swoich też zresztą nie powinieneś
@barney27041962 Przykro mi, ale na Twoim koncie nie ma takiego zamówienia. Na odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest 14 dni, zatem nawet jeśli uda Ci się odnaleźć kontakt do przedstawicielki IQOS, to zwrot będzie niemożliwy. Dane kontaktowe powinieneś odnaleźć na dokumencie sprzedaży (paragon, faktura) lub w mejlach, które potwierdzają to zamówienie.