Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:46058101 Cześć. Jeśli zakup nie spełni Twoich oczekiwań, będziesz mógł go zwrócić. Zwrot zgłosisz z poziomu zakładki Moje zakupy. Przy zamówieniu kliknij w "szczegóły zakupu", a następnie "zwróć zakup". W formularzu zwrotu odznacz przedmioty, które chcesz zwrócić i wybierz powód. Na koniec zatwierdź dane klikając w "zwracam produkty". Wtedy sprzedający zostanie poinformowany, że odeślesz zamówienie.
@Client:46058101 Wtedy nie robisz zwrotu, tylko składasz sprzedawcy reklamację. Reklamacja to zwykły mail, w którym określasz niezgodności i domagasz się wymiany. Jeśli sprzedający się pomylił, musi oddać Ci pieniądze za odesłanie niezamówionego towaru i dosłać na swój koszt towar, który zamówiłeś. Przy odsyłaniu nie musisz korzystać z darmowych form odesłania, możesz odesłać na koszt sprzedawcy.