anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Coś poszło nie tak

jerzy5613
#7 Wielbiciel

Przy zakupie na allegro i podczas przekierunkowania do mojego banku pojawia się komunikat : ups,coś poszło nie tak i nie mogę nic kupić.

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jerzy5613 czy masz możliwość wybrania innej metody płatności? 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@jerzy5613 anulowaliśmy wczorajsze płatności, więc możesz teraz spróbować ponowić tę płatność. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

jerzy5613
#7 Wielbiciel

Nic to nie daje,po ponownej próbie zakupu. Problem jest cały czas ten sam. 

oznacz moderatorów

jerzy5613
#7 Wielbiciel

Ta forma płatności jest dla  mnie najwygodniejsza i najlepsza. 

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@jerzy5613 

Płatność jest cały czas w przetwarzaniu, więc problem leży po stronie Twojego banku. Zachęcam do kontaktu z nimi.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

jerzy5613
#7 Wielbiciel

To dlaczego inne płatności mi przechodzą a z Allegro nie.?

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@jerzy5613 

Nie jestem pracownikiem Twojego banku, więc trudno mi odpowiedzieć na to pytanie. Ponownie zachęcam do kontaktu z bankiem i wyjaśnienie tego.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

jerzy5613
#7 Wielbiciel

Po pierwsze to nie jesteśmy na Ty a po drugie to jak zresetuje historie w przeglądarce to 1 raz mi się udaje kupić a za drugim już nie mogę. To może Pan mi teraz coś podpowie ,co mam robić, bo to raczej nie Bank.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@gdvorek  Grzesiu, Ty tak nie Tykaj Panu Jurkowi😉, bo on jest starszym człowiekiem i nie wie co to znaczy wyczyścić ciasteczka, albo zrobić upgrade przeglądarki😔

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@jerzy5613 szanowny Panie Jurku, ja wiem, że Allegro nie jest ideałem😔, ale nie może Pan zrzucać wszystkich błędów  na ten portal,  bo bardzo często te błędy wynikają z niewiedzy, lub błędu innych pośredników płatności

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@jerzy5613 

Na forum Allegro Gadane zwracamy się do siebie na „Ty”. Taka jest po prostu zasada obowiązująca w tej społeczności. 

Tak jak już wspomniałem, problem leży po stronie Twojego banku, dlatego najlepiej skontaktuj się z nimi bezpośrednio - co z tym zrobisz dalej, to już Twoja decyzja.

@KOGIEL_T  na szczęście tym razem nie trzeba czyścić cookies, wystarczy zadzwonić albo napisać do banku 😎

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@gdvorek  w zasadzie, to chyba na każdym forum użytkownicy zwracają się do siebie na "Ty'🤔

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@KOGIEL_T 

W sumie nie myślałem o tym, ale masz rację. To dość naturalne - zwracanie się na „Ty” skraca dystans i sprawia, że forum ma bardziej partnerski, a nie urzędowy klimat.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów