Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W czerwcu 2020r. zakupiłem wideorejestrator do samochodu. Przedmiot posiadał roczną gwarancję na sprzęt i dwuletnią rękojmię od sprzedającego. Pech chciał, iż owa kamera zaczęła szwankować pod koniec sierpnia 2021r. Napisałem więc do sprzedającego w dniu 08.09.2021, opisując problem kamerki. W odpowiedzi sprzedający kazał ją spakować wraz z paragonem i odesłać do ich siedziby. Więc tak uczyniłem, pisałem jeszcze dwa razy do niego, jak ma się sprawa z moim sprzętem. Odpowiedzi nie budziły żadnych wątpliwości, do czasu kiedy nie zadałem pytania, co dalej robimy z tym problemem a było to 11.11.2021r. i od tego czasu jest cisza z jego strony, nawet nie raczy łaskawie odpisać z ew. jakąś propozycją. Proszę szanowne grono o pomoc
@airdarco Napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... i poproś o pomoc. Sprzedający otrzyma ponaglenie i zajmie się Twoją reklamacja.
Zamówiłem już rozmowę z Allegro, ciekawe co podpowiedzą!?
Odpowiem Ci jako sprzedający i jako kupujący.
Kiedyś miałem taki przypadek, kupująca odesłała towar do reklamacji, celowo czekała na okres przed świętami, gdy sprzedawca po prostu "cierpi" na brak czasu. Reklamacja była bezzasadna, widoczne uszkodzenia mechaniczne na wskutek niewłaściwego użytkowania. Niestety, nie zdążyłem w terminie rozpatrzyć reklamacji, a mogłem ja po prostu odrzucić. Allegro zablokowało mi konto z powodu "nie rozpatrzenia" reklamacji w terminie, a tym samym została uznana za rozpatrzoną pozytywnie. Co oczywiście musiałem wykonać, ze swoją stratą.
Nie wiem jak składałeś reklamację. Normalna rzecz - piszesz pismo reklamacyjne i odsyłasz sprzedającemu towar. 1 rok gwarancji i 2 lata rękojmi - rzadko jaki sprzedawca będzie to wiązał, to jest bez sensu. Nie wystawiałbym towaru, który nie ma 2 lat gwarancji. Z bardzo prostego powodu - np. po 13 mies. sam odpowiadam za sprzedany towar.
Pisz do Allegro, przez formularz kontaktowy, a nie przez zamówioną rozmowę.
Prześlij formularz złożenia reklamacji z datą, sprzedający ma 14 dni do ustosunkowania się do niego - pozytywnie lub negatywnie. Jeśli nie masz odpowiedzi w tym terminie - to znaczy, że sprzedawca rozpatrzył reklamację pozytywnie.
@airdarco
Tylko reklamacja, w której konsument wyraźnie wskazał żądanie obniżenia ceny, naprawy lub wymiany towaru na nowy pociąga za sobą skutek w postaci 14-dniowego terminu na odpowiedź (Art. 5615 kc).