Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem 2 grudnia Airfryer, który okazał się uszkodzony. Zwróciłem zakup do sprzedawcy. Wczoraj po nieudanych próbach dodzwonienia się na infolinię wysłałem wiadomość z zapytaniem o status zwrotu. Dzisiaj około godziny 15 dostałem maila, że zakup został anulowany, jednak na allegro w szczegółach zakupu wciąż widnieje status: "Zwrot u sprzedającego W trakcie weryfikacji".
Po takim zwrocie, sprzedający ma 14dni na zwrot środków.
@VernerS Zgłosiłeś sprzedającemu wadę?
Zwrot wykonałeś jako reklamację czy jako odstąpienie od umowy?
Przy zwrocie zaznaczyłem taką opcję: "Towar uszkodzony, ale paczka jest cała"
No w zasadzie to reklamcja a nie zwrot, ale jak uznałeś i wysłałeś zwrot to jak pisałem ma sprzedający zwrócić Ci śrdoki niezwłocznie al ma max 14dni, ale ma prawo obniżyć ilość zwracanej kasy o tyle o ile zmniejszyła się wartość zwracanego towaru, dlatego taki towar należy reklamować,
@VernerS W takim razie złożyłeś reklamację - prawidłowo.
Sprzedający ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji od momentu jej złożenia (będąc precyzyjnym to 14 dni licząc od dnia następującego po dniu w którym została złożona)