Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
16 listopada 2023 otrzymałem informację że reklamacja została zatwierdzona i otrzymam nowe części (stelaż basenu oraz drabinkę). Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem tych produktów a gdy pytam kiedy będzie dostarczone otrzymuje odpowiedź że jeszcze im producent nie dosłał.
Tak oczywiście, że dyskusja była prowadzona i to dwukrotnie zaczynałem dyskusję, aż mi skończył się czas na kontynuację. Później e-mailem była prowadzona sprawa. Ponieważ kontakt telefoniczny jest zerowy. Nie odbierają wogóle telefonów. Podaję numer zamówienia
8316e4a1-b28a-11ed-bd3e-abc69c518260
@batonexx nigdzie w ustawie konsumenckiej nie ma nic wspomniane ile ma trwać naprawa poreklamacyjna wspomniano tylko że nie powinna powodować niedogodności u kupującego tzn ani nie trwać zbyt długo ani nie powodować tego że kupujący nie będzie mógl z towaru korzystać. Podkreślam z przyczyn niezależnych od sprzedawcy nie może on celowo naprawy reklamacyjnej wydłużać a to oznacza że basenu nie będziesz w ziemie używał wiec czekasz aż producent odeśle sprzedawcy części. Jak jesteś bardzo uparty na jakieś rozwiązanie tej sprawy to wysyłasz do sprzedawcy pismo tak byś miał udokumentowane że je wysłałeś w którym to dajesz mu 30dni na wywiązanie się z umowy czyli spełnienia roszczenia reklamacyjnego i wydanie pełnowartościowego towaru pod rygorem sankcji uznania umowy kupna sprzedaży za nieważną i zwrotu pieniędzy.