Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Dnia 07.01.2022r został zakupiony przedmiot. Akumulator żelowy nr aukcji: 10541703099. Sprzedający udzielił 2 letnią gwarancję na ten akumulator. Pierwszy zepsuł się po 11 miesiącach. Został wymieniony na nowy. Natomiast drugi zepsuł się w październiku 2023. Na początku grudnia został wysłany i do tej pory nie mam żadnej odpowiedzi. Dodam iż akumulatory zawsze były wysyłane na mój koszt.
@lukaszek001200 Cześć. 🙂 Po pozytywnie rozpatrzonej reklamacji sprzedający powinien zwrócić Ci koszty odesłania towaru, a także (w przypadku wymiany) wysłać akumulator na własny koszt.
Jeśli nie dostałeś odpowiedzi od sprzedającego, to rozpocznij dyskusję i opisz całą sytuację: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Jeśli dyskusja została już wcześniej zamknięta, to proszę o numer zamówienia. 🙂
Kontakt poprzez "Wyślij wiadomość do sprzedającego" z pierwszym nie było problemu, sprzedający natychmiast wymienił towar, natomiast gdy został wysłany drugi kontakt się urwał. Niestety nie mogę założyć dyskusji, ponieważ minęło aktualnie 733 dni od zakupu. Lecz 09.01.2024 mijają 2 lata od daty dostarczenia
@ko_alka @Nr zamówienia: 4ed271e1-6f89-11ec-8c37-8d849e4cca2
@lukaszek001200 Więc otwórz dyskusję i to od razu, masz tam pomoc Allegro i tam możesz odzyskać środki.
@LEW433 dyskusji nie mogę otworzyć ponieważ minęło 730 dni.
2lata do wczoraj, więc zostaje czekać na pomoc moderacji....do jutra rana.
@lukaszek001200 nie możemy otworzyć tej dyskusji, ale otrzymałeś od nas wiadomość mailową w tej sprawie, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę mailową.
Trochę czekasz ale zapytam ta reklamacja to na gwarancji czy rękojmia?
Rękojmia 2 lata, gwarancja 2 lata
@lukaszek001200 to, z której skorzystałeś?
Rekojmia
@lukaszek001200 jeśli korzystasz z gwarancji to sprawdź jej warunki 🙂