Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co jeśli zapłaciłem za dostawę 12,99 aby szybciej dotarła a czekam już drugi dzień?
Jak zakupiłeś delivery czy nie daj Boże onikiem to to może potrwać... Z tego co chwilę są wpisy, ze a to kurier po paczki nie przyjechał, a to zaginęło gdzieś po drodze na tydzień...
Wiadomo nie w każdym regionie kurierzy działają tak samo ale póki co nie idealnie ale najszybciej jest przeważnie inpostem, reszta to ruletka...
Możesz zawołać moderatorki, spróbują pognać. Czasem się udaje...
@Client:128677572 złóż reklamacje na szybka dostawę. Co to za przewoźnik?
@Client:128677572 podaj proszę numer przesyłki.
A002GE55U2
@Client:128677572 konsultuję sprawę, wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@Client:128677572 trochę dziwne spieszyło Ci się a po numerze przesyłki widzę, że wybrałeś najwolniejszą metodę dostawy na polskim rynku.
@Client:128677572 otrzymałem informację, że nasz Doradca skontaktuje się z Tobą mailowo w tej sprawie.
Doradca jeszcze nic nie napisał wiem pan może kiedy doradca będzie mógł się ze mną skontaktować?
@Client:128677572 widzę, że Doradca skontaktował się z Tobą o 10.10 mailowo w zgłoszeniu nr 53387760.
Wyszukaj maila u siebie po numerze zgłoszenia.
@Client:128677572 życie, to jest przewidywana dostawa a nie gwarantowana, regulaminowo nawet tą na ten sam dzień mają 3 dni robocze 🙂
Możesz po odebraniu za opóźnienie złożyć reklamację do przewoźnika i dostać chyba zwrot kosztów wysyłki 🙂
Dostawa na ten sam dzień, ma gwarantowany termin doręczenia do dwóch dni roboczych.
Dostawa na drugi dzień, ma gwarantowany termin doręczenia do trzech dni roboczych.
W obu przypadkach pod warunkiem nadania do godziny granicznej.
A w razie opóźnienia, przysługuje odszkodowanie w wysokości 2x koszt nadania przesyłki (art 88 ust 4 pkt 4 ustawy prawo pocztowe).