Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:102993372 płatność w zamówieniu nr 76435b60-bda6-11ed-9245-d347a96a7d41 była rozpoczęta i dlatego kupon pozostał zawieszony. Teraz płatność jest anulowana, zobaczysz ten kupon na formularzu płatności i dostawy, po wybraniu płatności z góry, w części "Twoje zniżki".
A co jeżeli nie pojawia mi się
@Client:102993372 w takiej sytuacji prześlij proszę zrzut ekranu z widoczny całym oknem przeglądarki, na którym widoczny będzie przedmiot, wybrany rodzaj płatności i część "Twoje zniżki".
@Client:102993372 Podejrzewam, że na telefonie jesteś zalogowana na swoje drugie konto (Client:99283082), dlatego nie widzisz kuponu. Czy mogę Cię prosić o zweryfikowanie danych konta i sprawdzenie, na którym koncie jesteś zalogowana?
Jestem zalogowana na @Client:102993372
@Client:102993372 Sprawdź proszę jeszcze zakładkę: https://allegro.pl/zobacz/kupony#twoje-kupony, a jeśli nie zlokalizujesz kuponu, to napisz do nas wiadomość na kupony@allegro.pl, podamy Ci kod (na forum tego nie mogę zrobić). 🙂
W kuponach brak
Powinien być widoczny podczas płatności, ale jak nie ma pisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
,, nic to....powiedz sobie .... nic to.... ,,