anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co jeżeli sprzedawca nie wyśle przesyłki i nie prześle pieniędzy kupującemu? Czy jest to możliwe?

Client:50216270
#7 Wielbiciel#

Sprzedawca - firma - już któryś dzień z rzędu informuje mnie, że już jutro wyślą przesyłkę. Mam już nie pierwsze jutro w ich wykonaniu.

Nie byłoby problemu gdybym została poinformowana bezpośrednio, że potrzebują więcej czasu - trzy dni, tydzień, obojętnie. Nie toleruję jednak takiego wodzenia za nos. To sprawiło, że zaczęłam się obawiać oszustwa.

Czy jest możliwość, ze sprzedawca nie wyśle mi towaru i na dodatek nie odzyskam pieniędzy?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:50216270 niee , nie ma takiej możliwości  ,otwórz dyskusję to zmobilizuje sprzedawcę  ,wyznacz w niej ostateczny termin na wysyłkę .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:50216270  Odzyskasz jakby co, ale jaki jest w ofercie termin wysyłki, ważne. Jak masz podejrzenia że nie wyśle to otwórz dyskusję, masz tam pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów

kczaprowicz
#7 Wielbiciel#

Dyskusja z dostawcą tak jak pisze @mdrogeria . On ma jakiś czas na wykonanie wysyłki. Jeżeli nie dostałaś przesyłki, to dyskusja pomoże. W razie czego możesz wypełnić formularz Allegro Protect i odzyskać pieniądze. Dla poważnego dostawcy (który dużo sprzedaje) to grozi banem i tego raczej nie zaryzykuje.

Ja kilka dni temu zakończyłem dyskusję ze sprzedawcą z Chin i pieniądze odzyskałem.

oznacz moderatorów