Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedawca - firma - już któryś dzień z rzędu informuje mnie, że już jutro wyślą przesyłkę. Mam już nie pierwsze jutro w ich wykonaniu.
Nie byłoby problemu gdybym została poinformowana bezpośrednio, że potrzebują więcej czasu - trzy dni, tydzień, obojętnie. Nie toleruję jednak takiego wodzenia za nos. To sprawiło, że zaczęłam się obawiać oszustwa.
Czy jest możliwość, ze sprzedawca nie wyśle mi towaru i na dodatek nie odzyskam pieniędzy?
@Client:50216270 niee , nie ma takiej możliwości ,otwórz dyskusję to zmobilizuje sprzedawcę ,wyznacz w niej ostateczny termin na wysyłkę .
@Client:50216270 Odzyskasz jakby co, ale jaki jest w ofercie termin wysyłki, ważne. Jak masz podejrzenia że nie wyśle to otwórz dyskusję, masz tam pomoc Allegro: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Dyskusja z dostawcą tak jak pisze @mdrogeria . On ma jakiś czas na wykonanie wysyłki. Jeżeli nie dostałaś przesyłki, to dyskusja pomoże. W razie czego możesz wypełnić formularz Allegro Protect i odzyskać pieniądze. Dla poważnego dostawcy (który dużo sprzedaje) to grozi banem i tego raczej nie zaryzykuje.
Ja kilka dni temu zakończyłem dyskusję ze sprzedawcą z Chin i pieniądze odzyskałem.