Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
8 marca 2022 r zamówiłam Komplet Obiadowy Diwali Light Blue 19 ele. Po trzech dniach 11.03.2022r doszła pięknie opakowana zamówiona przesyłka - komplet obiadowy. Niestety w środku oryginalnie zapakowanych talerzach głebokich dwa były dosłownie roztrzaskane. Mąż zadzwonił do firmy InoxHome_com_pl, gdzie telefon odebrał mężczyzna i po krótkiej rozmowie poradził zgłosić tę nieprzyjemną sytuację przez Allegro. Ponieważ pierwszy raz zdarzyła się taka nieprzyjemna sytuacja i nie wiedzieliśmy gdzie wysłać wiadomość, mąż wysłał tę wiadomość na adres mailowy sprzedawcy x1z5s78czp@allegromail.pl. Dzisiaj jest 14.03.2022 r i do tej pory nie otrzymaliśmy od sprzedawcy odpowiedzi na naszą informację.
@witander, w tej sytuacji możesz rozważyć założenie Sprzedającemu Dyskusji. Z tego artykułu dowiesz się, jak to zrobić. Jeśli nie otrzymasz satysfakcjonującej odpowiedzi, możesz poprosić o pomoc pracownika Allegro.
Natomiast weź też pod uwagę, że 11.03 to piątek, a dziś jest poniedziałek. Być może to z tego powodu odpowiedź Sprzedającego się opóźniła. 🙂
Mam nadzieję, że Twój problem uda się pomyślnie rozwiązać. 🙂
Dzięki za odpowiedż, problem rozwiązany..
@witander Każdą taką sytuacja zgłaszasz sprzedającemu, czyli dobrze zrobiliście a teraz żeby wszystko poszło dobrze należy to prowadzić przez dyskusję Allegro, sprzedający ma 24 godz na odpowiedź: https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Dzięki za odpowiedź, problem rozwiązany..
@witander
12-13.03 : weekend (sprzedawcy mogą nie odpowiadać na mail-e_
Sprawdź czy mail na adres w domenie " @allegromail.pl " był wysłany z adresu mail-owego powiązanego z Twoim kontem na Allegro .
Najskuteczniej jest wysyłać wiadomość do sprzedawcy bezpośrednio z Centrum Wiadomości Allegro.
Sprzedawca stanął na wysokości zadania, problem rozwiązany..