Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Towar odesłałam sprzedającemu, lecz on twierdzi, że go nie otrzymał, choć jest potwierdzenie na to od firmy kurierskiej. Otwarłam z nim dyskusję, on potwierdził wszystko. Wystąpiłam o zwrot pieniędzy z Allegro Protect dosłałam im co potrzebowali i odpisali, że prawdopodobnie trzeba będzie wystąpić do przewoźnika o zwrot pieniędzy i cisza, nie wiem co dalej robić a to jest prawie 1000 zł.
@malgorzata1333 a zwrot został ubezpieczony ??? bo kwota spora, jeśli faktycznie zginęło dostaniesz tylko tyle ile przewoźnik wypłaci odszkodowania 😞
Ale nie napisali ze masz wystąpić do przewoźnika, na rozpatrzenie wniosku mają 30dni.
Dziękuję za podpowiedź! Napisali, że pewnie konieczne będzie wystąpienie do przewoźnika, ale nic więcej. Pewnie będę musiała to zrobić!
@malgorzata1333 W takiej sytuacji najlepiej skontaktuj się z przewoźnikiem i złóż reklamację.
Dziękuję!!!