Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, zwróciłem towar do sprzedawcy i dostałe zapytanie jaki jest powód odesłania:
a) Odstąpienie od umowy bez podania przyczyny (towar zgodny z opisem) - zwrot pieniędzy (tylko konsumenci/nie dotyczy firm)
b) Reklamacja z tytułu rękojmi (towar niezgodny z opisem) - przy uznanej reklamacji wymiana lub naprawa towaru, przy odrzuconej reklamacji odesłanie towaru z powrotem
Prawda jest taka, że otrzymałem towar niezgodny z opisem (zrobiłem zdjęcia jako dowód) i teraz co mam wybrać bo jeśli wybiorę b) to naprawa lub wymiana towaru nie wchodzi w grę - nie da się naprawić ani wymienić na inny.
Co mam wybrać? Po prostu a) ?
@puciek1979 Jeśli towar jest niezgodny z opisem to zdecydowanie wybierz reklamację i poproś o zwrot kosztów. Sprzedający zgodnie z prawem nie musi ci zawracać pieniędzy, w pierwszej kolejności może spróbować naprawić lub wymienić na nowe ale może też przystać na Twoją prośbę o zwrot kosztów zakupu.
Ale wybór należy do Ciebie.
W przypadku odstąpienia od umowy koszt zwrotu leży po Twojej stronie. Sprzedawca może obniżyć zwracane środki ze względu na obniżenie wartości towaru.
O reklamacji wydaje się ze wiesz wszystko.
@puciek1979 ,,nie da się naprawić ani wymienić na inny.,, czyli rozumiem kontaktowałeś się ze sprzedawcą i taką otrzymałeś odpowiedź . Jeśli sprzedawca nie ma możliwości naprawić lub wymienić odda Ci kasę .
Dla bezpieczeństwa użyj przycisku ,,, niezgodny z opisem ,,
@puciek1979 Prawda jest taka, że otrzymałem towar niezgodny z opisem, sam odpowiedziałeś sobie jaki jest powód>reklamujesz.
W uwagach dopisz odstąpienie od umowy kupna sprzedaży na odleglość z art 27 ustawy konsumenckiej tj towar niezgodny z umową