anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

co mam zaznaczyć zwracając towar skoro do mnie nie dotarł?

Client:73448820
#1 Nowicjusz#

 

dzień dobry, towar nie wyszedł od sprzedającego, dlatego zrobiłam zwrot, a nie mogłam anulować zakupu. co mam teraz zrobić aby odzyskać pieniądze?

 

Client73448820_0-1709560708060.png

 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:73448820 widzę, że przewidywany czas dostawy już dawno upłynął, a sprzedający nie przekazał przesyłki przewoźnikowi, więc w tej sytuacji będzie najlepiej jeśli skontaktujesz się bezpośrednio ze sprzedającym. Co do zasady, sprzedający ma 14 na zwrot środków, po odebraniu przesyłki zwrotnej, ale jeśli będziesz miała problemy z nawiązaniem z nim kontaktu, rozpocznij z nim dyskusję przez ten formularz.

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów