Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam stelarz do łóżka lecz niestety nie pasuje. Chciałabym go zwrócić ale nie wiem jak.
moje zakupy - szczegóły - zwroć całość lub część zakupu ... dalej intuicyjnie
@Client:39641376 Wejdź w zakładkę Kupione, przy właściwym przedmiocie kliknij „Szczegóły”, potem na dole „Zwróć całość lub część zakupu”, następnie zaznacz przedmiot i wskaż jeden z powodów, najlepiej zaznacz „Bez podania przyczyny”, wpisz numer konta i na koniec zatwierdź zwrot.
Możesz też wysłać sprzedającemu mailem oświadczenie o odstąpieniu od umowy, czyli krótkie pismo z datą zakupu, numerem oferty, nazwą przedmiotu, swoimi danymi osobowymi, informacją o rezygnacji z zakupu oraz numerem konta do zwrotu wpłaty.
Potem odsyłasz towar na swój koszt lub za darmo, jeśli masz darmowy zwrot.
Poczytaj tu; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-z-allegro-smart/jak-zwrocic-przedmioty-kupione-w-ramac...
Jeśli to wina sprzedawcy, że towar nie pasuje, bo źle opisał aukcję, wyślij mu mailem pisemną reklamację, określ wady, zażądaj wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów i odeślij towar na adres do reklamacji podany w zakładce Reklamacja. Sprzedawca w takiej sytuacji musi Ci oddać koszt odesłania i towar na swój koszt wymienić lub oddać całą wpłatę.
@Client:39641376 A co jest napisane w ofercie "zwroty", Zakup był ze Smartem? Możesz oczywiście odesłać ale możesz ponieś koszty odsyłki.