Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Minelo 180 dni i nie można wtedy otworzyć konwersacji ze sprzedawcą.
Więc allegro mi nie pomoże zwłaszcza że ten sklep z którego go kupiłam już nie istnieje za to sprzedający otworzył już następny i dalej sprzedaję te same wadliwe odkurzacze.
X6XKrysia55X6X do nie jest link do dyskusji , a bezpośrednio do allegro . Pisz nie czekaj , to nie ma znaczenia czy sklep istnieje czy nie , jeśli ma drugie konto to mu je przyblokują jako powiązane do czasu rozwiązania problemu .
@X6XKrysia55X6X Bo to jest nieprawidłowy link. Na samym dole wątku, w moim poście masz właściwy.
@X6XKrysia55X6X Po pierwsze, przy reklamacji nie powołuj się na gwarancję, tylko na RĘKOJMIĘ.
Rękojmia trwa dwa lata i jest obowiązkowa. Do tego nie trzeba żadnych kart gwarancyjnych itp, po prostu piszesz własnymi słowami reklamację, domagasz się naprawy, wymiany lub zwrotu wszystkich kosztów i odsyłasz towar. Wszelkie wysyłki reklamacyjne powinien pokryć sprzedawca. Poczytaj w necie o rękojmi. Teraz poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Sprzedawca otrzyma ponaglenie i zajmie się Twoją reklamacją. Allegro prześle Ci odpowiedź na zgłoszenie. Jeżeli sprzedawca nie naprawi lub nie wymieni odkurzacza i nie odda Ci wszystkich poniesionych kosztów, kontynuuj korespondencję z Allegro i cały czas proś o pomoc. Do skutku.
Sprzeda, zwinie konto i sądzi że nic nie musi. Później sprzedający mają "uzasadnione" pretensje do kupujących.😊