Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Reklamacja z tytułu rękojmi. Minęło 14 dni bez udzielenia odpowiedzi. Nie mogę doprosić się zwrotu pieniędzy czego żądałem składając reklamację. Sprzedawca twierdzi, że nie podjął jeszcze decyzji w tej sprawie
Otwórz dyskusję masz pomoc Allegro,: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Czyli już nikt mi nie odpowie? Ten Wasz sklep to jedna wielka kpina! zgłaszam sprawę do rzecznika praw konsumenta. Zacznijcie naprawiać świat od siebie bo dla mnie to jedna wielka obłuda. Pouczacie na forum co i jak robić ale jeśli tyczy się to waszego sklepu to cisza. Brak odpowiedzi
@pawel1000_1000 przykro mi, że ta sprawa się przedłuża. Nie jestem w stanie przekazać Ci więcej informacji, niż otrzymane w korespondencji e-mail. Muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość i podanie informacji, o które zostałeś poproszony.
Dodam, że nie jest tak, że sklep nie odpowiedział na Twoją reklamację przez ten czas, odpowiedział, ale rzeczywiście nie było tam informacji o odrzuceniu rekalamcji.
Najwidoczniej Was obowiązuje inne prawo. Myślałem że mam do czynienia z profesjonalnym sklepem. Jeśli chodzi o mnie to był to ostatni zakup ze sklepu allegro. Sprawą zainteresuje rzecznika praw konsumenta
@pawel1000_1000 mam na myśli dane dla kuriera aby odesłać elementy zestawu.
Jeśli ostatecznie podczas rozmowy telefonicznej ustaliłeś coś innego, to przepraszam, ale nie posiadam dostępu do wszystkich informacji, dlatego proszę, abyś poczkał na wiadomość w korespondencji e-mail.
Tak- było ustalone, że macie Państwo sprawdzić w serwisie czy w pudełku jest karta. Kabel mam w domu i nie wiem czy szukać karty. Telefonicznie dostałem informację że będzie zwrot pieniędzy po czym dostają maila ze decyzja nie została jeszcze podjęta. Może zainteresuje Pani sprawą przełożonych bo naprawdę mam już serdecznie dość
Reklamacja z tytułu rękojmi. Minęło 20 dni bez odpowiedzi na co sprzedawca ma 14dni. Nie mogę się doprosić zwrotu pieniędzy. Omijajcie sklep allegro szerokim łukiem