anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co mam zrobić jeśli sprzedawca nie odpowiedział na moją reklamację z tytułu rękojmi w ciągu 14 dni?

MAMY ROZWIĄZANIE!
pawel1000_1000
#1 Nowicjusz#

Reklamacja z tytułu rękojmi. Minęło 14 dni bez udzielenia odpowiedzi. Nie mogę doprosić się zwrotu pieniędzy czego żądałem składając reklamację. Sprzedawca twierdzi, że nie podjął jeszcze decyzji w tej sprawie 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10
LEW433
#21 Demiurg#

Otwórz dyskusję masz pomoc Allegro,: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów
pawel1000_1000
#1 Nowicjusz#
  • Sprzedawcą jest oficjalny sklep allegro, który szczerze odradzam
oznacz moderatorów
pawel1000_1000
#1 Nowicjusz#
  • Może tutaj ktoś zainteresuje się sprawą 
oznacz moderatorów
pawel1000_1000
#1 Nowicjusz#

Czyli już nikt mi nie odpowie? Ten Wasz sklep to jedna wielka kpina! zgłaszam sprawę do rzecznika praw konsumenta. Zacznijcie naprawiać świat od siebie bo dla mnie to jedna wielka obłuda. Pouczacie na forum co i jak robić ale jeśli tyczy się to waszego sklepu to cisza. Brak odpowiedzi 

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@pawel1000_1000 przykro mi, że ta sprawa się przedłuża. Nie jestem w stanie przekazać Ci więcej informacji, niż otrzymane w korespondencji e-mail. Muszę poprosić Cię jeszcze o cierpliwość i podanie informacji, o które zostałeś poproszony. 
Dodam, że nie jest tak, że sklep nie odpowiedział na Twoją reklamację przez ten czas, odpowiedział, ale rzeczywiście nie było tam informacji o odrzuceniu rekalamcji.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
pawel1000_1000
#1 Nowicjusz#
  • Informacji? Jakich?! Sama Pani pisze, że nie było odrzucenia reklamacji dopiszę w ciągu 14 dni, a co za tym idzie moje żądanie zwrotu pieniędzy stało się dla Was wiążące. Proszę napisać jakie informacje nam przekazać bo pierwsze słyszę. Tak na forum żeby wszyscy widzieli. To ja czekam od dwóch dni na informację o rzekomym braku karty SIM od internetu, która najprawdopodobniej jest w kartonie co mieliście sprawdzić. O jakich informacjach Pani pisze?! Bzdura. Absurd goni absurd. Oddajcie mi moje pieniądze 
oznacz moderatorów
pawel1000_1000
#1 Nowicjusz#

Najwidoczniej Was obowiązuje inne prawo. Myślałem że mam do czynienia z profesjonalnym sklepem. Jeśli chodzi o mnie to był to ostatni zakup ze sklepu allegro. Sprawą zainteresuje rzecznika praw konsumenta

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@pawel1000_1000 mam na myśli dane dla kuriera aby odesłać elementy zestawu. 
Jeśli ostatecznie podczas rozmowy telefonicznej ustaliłeś coś innego, to przepraszam, ale nie posiadam dostępu do wszystkich informacji, dlatego proszę, abyś poczkał na wiadomość w korespondencji e-mail. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
pawel1000_1000
#1 Nowicjusz#

Tak- było ustalone, że macie Państwo sprawdzić w serwisie czy w pudełku jest karta. Kabel mam w domu i nie wiem czy szukać karty. Telefonicznie dostałem informację że będzie zwrot pieniędzy po czym dostają maila ze decyzja nie została jeszcze podjęta. Może zainteresuje Pani sprawą przełożonych bo naprawdę mam już serdecznie dość 

 

 

oznacz moderatorów
pawel1000_1000
#1 Nowicjusz#

Reklamacja z tytułu rękojmi. Minęło 20 dni bez odpowiedzi na co sprzedawca ma 14dni. Nie mogę się doprosić zwrotu pieniędzy. Omijajcie sklep allegro szerokim łukiem

oznacz moderatorów