Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie. Miał ktoś z was podobny problem tutaj mianowicie po odesłaniu produktu nie dostałem zwrotu pieniędzy i powiadomienia w e-maili o zwrocie, w szczegółach widnieje decyzja sprzedającego o pełnym zwrocie. Telefon komórkowy nie odpowiada po przez Allegro też zgłaszałem i nic.
Zakup dokonany 17.03. Towar wysłany 01.04 zwrot i czekam nadal sprzedający przestał odpisywać, nie odbiera telefonów nie odpisuje na sms.
@mc783200944 czy otworzyłeś dyskusję ze sprzedającym?
Otworzyłem kilku krotnie . Nic to nie dało. Pisał że zwróci wielokrotnie , co kilka dni dostaje kolejne negatywy za oszustwa kolejne których się dopuszcza , dlaczego allegro toleruje takich przestępców tak długo?
@mc783200944 wezwij w dyskusji naszego doradcę - wesprze Cię w znalezieniu rozwiązania.
Jak mam to zrobić , wezwać w dyskusji doradcę ? nigdy takiego problemu nie miałem, jestem pewny że skoro to kwota 100 zł policja mi odmówi wszczęcia śledztwa, nawet mimo wnienieniu zażalenia. Tu nie chodzi o pieniądze ja się mogę pogodzić z taką stratą , ale dlaczego dopuszczana taka jest osoba by legalnie kolejne osoby okradać ?!?!?!
Jeżeli założyłeś dyskusję to po 24h masz przycisk 'poproś o pomoc allegro' albo coś podobnie.
Tylko do tego trzeba mieć otwartą dyskusję (ZGLOS PROBLEM Z ZAKUPEM) a nie pisać przez 'ZADAJ PYTANIE SPRZEDAJACEMU'. Chyba tego nie zrobiłeś.
@mc783200944 dyskusję możesz otworzyć