anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co mam zrobić,

mc783200944
#8 Zapaleniec#

Witajcie. Miał ktoś z was podobny problem tutaj mianowicie po odesłaniu produktu nie dostałem zwrotu pieniędzy i powiadomienia w e-maili o zwrocie, w szczegółach widnieje decyzja sprzedającego o pełnym zwrocie. Telefon komórkowy nie odpowiada po przez Allegro też zgłaszałem i nic.

Zakup dokonany 17.03. Towar wysłany 01.04 zwrot i czekam nadal sprzedający przestał odpisywać, nie odbiera telefonów nie odpisuje na sms. 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@mc783200944 czy otworzyłeś dyskusję ze sprzedającym? 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mc783200944
#8 Zapaleniec#

Otworzyłem kilku krotnie . Nic to nie dało. Pisał że zwróci wielokrotnie , co kilka dni dostaje kolejne negatywy za oszustwa kolejne których się dopuszcza , dlaczego allegro toleruje takich przestępców tak długo? 

oznacz moderatorów

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@mc783200944 wezwij w dyskusji naszego doradcę - wesprze Cię w znalezieniu rozwiązania. 

   Basia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

mc783200944
#8 Zapaleniec#

Jak mam to zrobić , wezwać w dyskusji doradcę ? nigdy takiego problemu nie miałem, jestem pewny że skoro to kwota 100 zł policja mi odmówi wszczęcia śledztwa, nawet mimo wnienieniu zażalenia. Tu nie chodzi o pieniądze ja się mogę pogodzić z taką stratą , ale dlaczego dopuszczana taka jest osoba by legalnie kolejne osoby okradać ?!?!?!

oznacz moderatorów

Client:35386082
#14 Krzewiciel#

Jeżeli założyłeś dyskusję to po 24h masz przycisk 'poproś o pomoc allegro' albo coś podobnie.

Tylko do tego trzeba mieć otwartą dyskusję (ZGLOS PROBLEM Z ZAKUPEM) a nie pisać przez 'ZADAJ PYTANIE SPRZEDAJACEMU'. Chyba tego nie zrobiłeś.

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#16 Inspirator#

@mc783200944  dyskusję możesz otworzyć

oznacz moderatorów