Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak anulowałeś to jak miał towar trafić do Ciebie. A teraz czego oczekujesz?
Źle napisałam. Nie było opcji anulowania. Tylko zwróć towar. Oczekuje kulturalnej odpowiedzi, która pomoże mi rozwiązać problem 😉 pozdrawiam
@Client:72445152 przedmiot został już wysłany?
Pisałeś do sprzedawcy aby nie wysyłał bo chcesz odstąpić od zakupu?
@Client:72445152 Więc klikasz "zwrot: działa podobnie, a sprzedający zwraca Ci środki.
@Client:72445152 czy dobrze rozumiem, że chciałaś zrezygnować z zakupu, ale opcja anulowania nie była dostępna więc zgłosiłaś zwrot? Czy chodzi o zamówienie nr b22adc40-06d8-11ee-bdc8-af5bf94716c4?
Widzę, że sprzedający nie zwrócił Ci wpłaty za to zamówienie, więc napisz proszę do niego (w tej zakładce kliknij proszę "szczegóły zakupu" i "zapytaj o zakup").
Jeśli będziesz miała problem, załóż proszę dyskusję, po 24h możesz poprosić o pomoc pracowników Allegro w razie trudności.