Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co można zrobić z botami, które w dyskusji odpisują "dziękujemy za wiadomość" czy inną bezużyteczną treść?
Takie wiadomości są wysyłane po paru minutach i generuje to powiadomienie, że sprzedający wypowiedział się w dyskusji i żeby odpisać mu jak najszybciej. To jest zwyczajne zawracanie tyłka i niweczy sens powiadomień o wiadomościach. Zapewne chodzi tu o metrykę jak szybko sprzedający odpowiada na wiadomości.
Niestety nie wiem jak zrobić, żeby to dotarło do jakiegoś człowieka w allegro który zleci zrobienie wypie rdzie lania takich botów
@mxmarek po 24 H masz możliwość poprosić allegro o pomoc , jeśli na wezwanie sprzedawca konkretnie się nie wypowie zostaną podjęte odpowiednie kroki zmierzające ku zadowoleniu klienta .
Tak bot się wypowiada za sprzedawcę bo allegro obcina punkty za zbyt długi czas odpowiedzi czy jej brak w 24 H ,ale to wszystko nie miałoby miejsca jakby klienci zadawali pytania czy otwierali dyskusje w godzinach pracy sklepu .
To niestety allegro do tego sprzedawców zmusiło. Za późne odpowiedzi lecą po statystykach konta, a to odbija się na sprzedaży. A klienci nie piszą tylko w godzinach 8-16, potrafią w środku nocy. U mnie jak czas odpowiedzi wskakuje powyżej godziny to już chcą żebym się poprawiała.... Firmy ustawiają boty, bo wtedy odpowiedź jest od razu.... Wiele razy się o to burzyłam na forum, bo to kolejna ze śmiesznych i niezwykle ułatwiających zarówno kupującym jak i sprzedającym życie zmian ale no cóż standardowo gdzieś to mają... Śmieszne punkciki na kontach jak zwykle ważniejsze....
Zacznij sprzedawać na Allegro, a dowiesz się o co chodzi.
Ty zakładasz dyskusję i nic Cię więcej nie interesuje. A sprzedawca za brak odpowiedzi w dyskusji w ciągu 24h dostaje blokadę konta. Nawet jak w dyskusji napiszesz: ok., wszystko w porządku - jak sprzedawca na to nie odpisze, może dostać blokadę konta (zależy od sprzedawcy - jak ma wystawione ze 300 tys. aukcji to Allegro nie zablokuje mu konta, ale jak ma tylko 300 aukcji - to zablokuje. )
Dlatego sprzedawcy płacą za te "boty", żeby w terminie wyrobić się z odpowiedzią i potem udzielają konkretnej informacji.
Jeśli chodzi o "zawracanie tyłka" - to zauważ, że to nie sprzedawca otwiera dyskusję, tylko kupujący. I to jest bardzo często zawracanie tyłka, nie będę się rozpisywał, gdyż to za długo byłoby czytać.
Odnośnie "botów" - zauważ, że Allegro w dyskusjach odpowiada głownie "botami". Jak włączy się do dyskusji pracownik Allegro - to odpowiada gotowymi szablonami odpowiedzi.
Stąd nieraz absurdalne odpowiedzi pracowników Allegro w dyskusjach - odpowiada robot, sztuczna inteligencja, pracownik gotowcami. Trzeba się dobrze postarać, żeby ktoś kompetentny z Allegro udzielił odpowiedzi w dyskusji.
Więc dlaczego od sprzedawcy wymagasz, żeby natychmiast udzielił Ci odpowiedzi? Czy ma on porzucić pakowanie przesyłek, realizację zamówień, wypisywanie paragonów i faktur i co kilka minut sprawdzać, czy ktoś nie zadał jakiegoś pytania? Bo temu ktosiowi np. nie chce się czytać opisu aukcji?
Dzięki za wyjaśnienia.
Jeśli przeczytasz mój post to nie wymagam natychmiastowej odpowiedzi i problemem jest właśnie taki spam.
Czytając wszystkie tu Wasze odpowiedzi wniosek, że allegro skopało ten system punktowy i jeśli to ktoś to czyta, to jest to do poprawy wg powyższych wypowiedzi.
Ja nie rozumiem problemu jeśli nie przeszkadza Ci czas to nawet jak dostaniesz odpowiedź od bota to i tak później, rano, jutro odpisze sprzedawca. Nie musisz odpowiadać na bota tylko poczekać na wiadomość od człowieka skoro nie zależy na czasie.
Dziękuję za Twoją wiadomość. Jeśli będę miał coś do powiedzenia to napiszę wiadomość właściwą.