Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej,
Na aukcji kupiłem s21fe, który w internecie jest opisywany jako w miarę dobry telefon. Jedyny problem jaki ludzie zaznaczają to przegrzewanie się. U mnie zaczął występować mocny spadek wydajności + przegrzewanie się. Co rozumiem przez spadek wydajności? Telefon podczas robienia zdjęć zacina się + wyłącza wtedy wszystkie aplikacje, działające w tle. Nawet Spotify. Czyli robię sobie na mieście fotkę i muzyka przestaje grać.
Czy jest jakaś opcja że mogę za ten towar żądać jakiegoś zwrotu? Raz już wysyłałem ten telefon do sprzedawcy i powiedział że wszystko jest ok
@Dawo9889 Ja osobiście zgłosiłbym się do autoryzowanego serwisu Samsunga i oddał telefon na gwarancję - jeśli telefon gwarancję posiada.
Ewentualnie - czy próbowałeś przywrócić ustawienia fabryczne telefonu?
Tak, przywracałem do ustawien fabrycznych. Chyba sprobuje oddac na gwarancje
@Dawo9889 Jeśli telefon posiada gwarancję to autoryzowany serwis producenta zawsze uważam za najlepsze i najwygodniejsze rozwiązanie. Kiedyś oddałem tak na diagnozę i naprawę mojego samsunga S8 - ogarnięty w dwa lub trzy dni robocze - nie pamiętam dokładnie.
przywracanie telefonu do fabrycznych ustawień i niezawalanie tonami chłamu działającymi w tle by się nie grzał jak toster
Robiłem to już pare razy. Zawsze to samo
Trzymasz tel w pokrowcu?
Tak
@Dawo9889 wykonywałeś jakoś aktualizację/modyfikacje systemu? ja miałem tylko na innym modelu samsunga podobnie jak zrootowałem. Zaczął strasznie się mulić.
@Client:44052296 mam ten tel piszę z niego od roku działa jak rakieta ale potrafi się zagrzać i dlatego kupilem etui które pozwala mu na lepsze odprowadzanie ciepła
Dziewczyna ma ten sam telefon i się śmieje ze mnie, bo ona takich problemów w ogóle nie ma
Jedynie aktualizacje systemowe
@Dawo9889 ta aukcja była od prywatnego sprzedawcy czy firmy? Telefon ma gwarancję?
Firmy, mam nadzieję że ma
Fakturę mam
@Dawo9889 a nie kupowałeś przypadkiem z komisu?
To zapytaj gwaranta o reklamację z tytulu rękojmi dane gwaranta są w karcie gwarancyjnej powinien ci naprawić
@Dawo9889 Zerknij na stronę samsunga - musisz zalogować się na konto samsung i tam możesz zgłosić naprawę gwarancyjną.
Mam autoryzowany serwis Samsunga w mieście to tam podejdę i zapytam
@Dawo9889 To jeszcze lepiej. Pamiętaj aby zabrać dowód zakupu telefonu bo najpewniej będzie on wymagany.