Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie. Mam problem ze sprzedawcą. Zamówiłam kanapę 12 kwietnia otrzymałam ją dopiero w sierpniu. Po wielu telefonach i zbywaniach o urlopie. Dyskusjach że została już wysłana a jednak wciąż czekałam. Przyszła. Ale nie kompletna. Teraz dodatkowe 2 tygodnie już czekam na nogi. Które podobno zostały wysłane już następnego dnia... Wciąż nic. Sprzedawca jedyne co opuścił to 50 zł i przeprosiny za długi czas oczekiwania. Oczywiście po takim czasie minął już okres w którym mogę wystawić opinie sprzedającego. Mogę jedynie opinie dla produktu. Co radzicie zrobić aby ostrzec innych kupujących.
@Client:35104356 Niestety Allegro skróciło czas na wystawienie oceny do 90 dni, dlatego nic nie możesz zrobić. W wyniku skrócenia czasu tacy sprzedawcy unikają zasłużonych negatywnych ocen, unikają też ocen w przypadku problemów z reklamacją, które mogą się pojawić po upływie 90 dni. Dawniej czas na wystawienie oceny był nieograniczony.
Jeżeli chcesz, możesz poprosić o pomoc Allegro, aby przyspieszyć realizację zamówienie. Zrobisz to w Dyskusji https://allegro.pl/dyskusje/nowa lub kontaktując się przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
I nie mam wyjścia wciąż? Muszę czekać dalej nieokreślony czas na wysyłkę tych nóg?
Masz przecież podany wyżej link do kontaktu z Allegro - napisz tam, sprzedawca otrzyma ponaglenie.
@Client:35104356 dziękuję, że do nas napisałaś i dobrze, że poprosiłaś o naszą pomoc w dyskusji. Przypomnimy sprzedającemu o zobowiązaniu. W razie dalszych problemów będziesz mogła wystąpić o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. Mam nadzieję, że sprzedający szybko wypowie się w dyskusji i otrzymasz brakujące elementy.