anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co należy zrobić w takiej sytuacji

Jarhoslaw
#7 Wielbiciel#

Napisałem do Allegro o takiej sprawie. Niestety nie doszło bo w aplikacji trzeba podać o jaki konkretnie zakup chodzi. A to chodziło o zakup ale nie przeze mnie zrobiony. Nie chcę mi się wszystkiego od nowa tłumaczyć więc zamieszczę to co napisałem i na szczęście skopiowałem do schowka: 

Dzień dobry?

Zwracam się do państwa w dość nie typowej sprawie z którą nie mogę i nie wiem jak sobie poradzić. Może od was otrzymałbym sugestię co mógłbym w tej sytuacji zrobić. Otóż dostałem z Allegro paczkę której nie zamawiałem. Odebrałem ją z paczkomatu DHL w Zielonej Górze. Myślałem że jest to paczka którą zamówiłem z TEMU. Numery przesyłki mojej i tej otrzymanej mają takie same dwie pierwsze i ostatnią cyfrę. Prawdopodobnie kurier pomylił skrytki w paczkomacie. Paczkę mam nie otwartą do dziś. Złożyłem reklamację w DHL. Opisałem sytuację, podałem numery przesyłek mojej i otrzymanej paczki. Po dziesięciu dniach otrzymałem odpowiedź, że roszczenia odnośnie zaginionej przesyłki może składać nadawca a nie odbiorca przesyłki. A przecież nadawca dostał powiadomienie że przesyłka zastała dostarczona. Ponownie zgłosiłem w DHL moją sprawę i odpowiedź którą od nich uzyskałem. Mają ją dalej rozpatrywać. Zapytałem się również co z przesyłką którą otrzymałem. Przecież ktoś ją zamawiał i czy zgłaszał, że coś jest z nią "nie tak". Otóż nie otrzymali takiego zgłoszenia. Nasuwa to wątpliwość co do uczciwości tego kupującego. Może zawartość paczki którą otrzymał bardziej mu się spodobała? Mógłbym na wszystko machnąć ręką. Może i tak zrobię. Szkoda czasu i nerwów. W sumie nie chodzi tu o dużą kwotę, zaledwie kilkadziesiąt złotych. A natura ludzka nigdy się nie zmieni. Mam paczkę z której można ustalić kto połasił się na coś co nie jest jego. Czy warto? Co powinienem zrobić w takiej sytuacji?

Z poważaniem
Jarosław B.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @Jarhoslaw! Czy możesz przesłać etykietę otrzymanej przesyłki na adres spolecznosc@allegro.pl? W treści wiadomości wklej proszę link do tego wątku.  

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Jarhoslaw
#7 Wielbiciel#

IMG_20240917_181158.jpg

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ale masz niezamówiony towar więc jeśli DHL nie chce wyjaśnić to sprzedający musi, musi bo otrzymałeś inny towar niż zamówiłeś, a to jest niezgodność towaru z ofertą- reklamcja. Więc nie pisz że sprzedający dostał powiadomienie że paczka odebrana, tak odebrana, ale towar inny.

oznacz moderatorów

Jarhoslaw
#7 Wielbiciel#

I mam odesłać na Temu paczkę z Allegro w dodatku nie rozpakowaną? To skąd wiem o niezgodności towaru😁?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Jarhoslaw dziękuję za wiadomość i etykietę. Wyjaśnimy to z kupującą. Odpowiedź otrzymasz w wiadomości e-mail (nr sprawy 44821321). 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Jarhoslaw
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo! Tak naprawdę myślałem że nikt nic nie będzie próbował zrobić w tej sprawie😁 Jest też możliwość że moja paczka trafiła jeszcze do kogoś innego, nie koniecznie do osoby której paczkę ja otrzymałem🤔

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Nie wiadomo do kogo, ale sprawę należy wyjaśnić.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Jarhoslaw Podeślij sprawę sprzedającemu, niech też działa, a nie to będzie poinformowany ze raka sytuacja zaistniała, żeby wiedział, to ważne może być.

oznacz moderatorów