Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Rok temu kupilam drukarke, ktora przestala dzialac. Zglosilam reklamacje do Sprzedawcy, ktory kazal ja odeslac do serwisu, co uczynilam. Minely 2 miesiace od dostarczenia drukarki do serwisu a moja reklamacja dalej nie zostala rozwiazana. Kontakt ze Sprzedawca bardzo trudny - nie chce zwrocic pieniadze a drukarka na razie stoi w serwisie bo nie ma czesci zamiennych i nie wiadomo kiedy beda. Sprzedawca nie odpisuje na wiadomosci. Co robic dalej i gdzie cala sprawe zglosic ? Chce zwrot pieniedzy. Sprzedawca i tak naruszyl Regulamin poniewaz reklamacja musi byc rozwiazana do 14 dni, maksymalnie do 30 dni. Pozdrawiam.
Napisz tu, otworzą dyskusję ze sprzedającym, nie lepiej było składać reklamację z tytułu rękojmi, odpowiada sprzedający a nie producent: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...poczytaj: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/rekojmia-czy-gwarancja/
@Client:34171283 Poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... Powołaj się na rękojmię, nie na gwarancję. Sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i szybko zajmie się Twoją reklamacją. Korespondencję z Allegro kontynuuj do skutku, aż otrzymasz naprawiony lub wymieniony sprzęt.
Po to taki sprzęt ma gwarancję producenta, żeby z tego korzystać.
Skontaktuj się z tym serwisem - serwis ma określony termin na naprawę lub wymianę na nowy sprzęt. Zwykle jest to 14 dni, a w przypadku konieczności sprowadzenia części - do 30 dni. Nie spotkałem się z dłuższymi terminami. Sprawdź warunki gwarancji, jeśli terminy są "przeciągnięte" to skontaktuj się z serwisem i zażądaj natychmiastowego wydania naprawionej drukarki, a w przypadku, gdy to nie jest możliwe - odesłania sprzętu z oświadczeniem o "niemożności" wykonania naprawy gwarancyjnej. I to natychmiast. Jak otrzymasz drukarkę z oświadczeniem - wtedy składasz reklamację do sprzedawcy, jest oświadczenie serwisu, więc nie powinno być problemu z wymianą na nową lub zwrotem gotówki.
Poniższe posty, sugerujące odpowiedzialność sprzedającego - w tym przypadku są błędne i stanowią jedynie "wodę na młyn" poruszający ten wątek i nabijający niepotrzebne odpowiedzi.
Zakładanie dyskusji, korzystanie z reklamacji lub rękojmi względem sprzedającego - w tym przypadku nie ma sensu - nie możesz odesłać sprzedającemu towaru z żadnego tytułu z bardzo prostego powodu.
@maxr01 Posty sugerujące odpowiedzialność sprzedającego mają duży sens, bo jest coś takiego jak rękojmia. Słyszałeś o tym? Wiesz, że rękojmia zazwyczaj daje kupującemu znacznie więcej uprawnień od wszelkich gwarancji? Widzisz sam, jak zadziałał serwis w tym wątku. Przy rękojmi sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji, a przy wystąpieniu drugiej wady istotnej, kupującemu należy się zwrot pieniędzy. Nie będzie więc wiecznych napraw.
Tak samo Dyskusje - one mają duży sens, ponieważ sprzedawcy się ich obawiają, a wtedy szybko starają się załatwić sprawę tak, aby nie ponieść konsekwencji.
Tak zrobilam wlasnie. Napisalam, ze w dniu dzisiejszym oczekuje wysylke urzadzenia z oswiadczeniem o niemoznosci naprawy urzadzenia z powodu brakujacych czesci i nie akceptuje ani jeden dzien wiecej. Odpisali, ze dzis urzadzenie zostanie wyslane do Sprzedawcy. Nastepnie zloze reklamacje u niego z zadaniem zwroty pieniedzy. Nie chce juz nowego urzadzenia bo z takim podejsciem nie chce miec z gosciem juz nic wspolnego. Skontaktowalam sie rowniez z Allegro gdzie odpisali, ze juz nie moge rozpoaczac dyskusje poniewat minelo 180 dni od zakupu, ale napisali do Sprzedawcy zeby sie skontaktowal ze mna w sprawie reklamacji do 9.12 do 10:00. W kazdym razie dziekuje za info i mam nadzieje, ze sprawa zostanie rozstrzygnieta pomyslnie. Jeszcze raz dziekuje za informacje 🙂