anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co robić jeśli status płatności jest "w toku" od kilku godzin?

robaczek_kwh
#7 Wielbiciel#

Zapłaciłam za zakupiony przedmiot, pieniądze zeszły z mojego konta a status płatności od kilku godzin jest "w toku" - kiedy płatność zostanie przekazana do sprzedającego żeby mógł wysłać zamówiony przeze mnie towar?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@robaczek_kwh status tej płatnośći to wciąż [rozpoczęta]. Jeśli przypuszczasz, że może nie zakończyć się poprawnie kliknij proszę [anuluj płatność] przy odpowiednim zakupie w tej zakładce. Następnie ponownie wypełnij formularz dostawy i wybierz metodę płatności.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

robaczek_kwh
#7 Wielbiciel#

Witam

Anulowałam płatność - kiedy mogę spodziewać się zwrotu środków na konto?

Pozdrawiam

Kaśka

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@robaczek_kwh Cześć Kasia, zwrot powinien trafić do Ciebie w ciągu 3 dni roboczych. 

oznacz moderatorów